logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۷۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ایران به تجهیزات نظامی روز دنیا مجهز است

ایران-به-تجهیزات-نظامی-روز-دنیا-مجهز-است-
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ایران امروز ایران در حوزه دفاعی حرف اول را می‌زند، گفت: انقلاب اسلامی ایران به همت جوانان این مرز و بوم به تجهیزات نظامی روز دنیا مجهز است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار قاسم قریشی امروز در ابتدای مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» با اشاره به نقش بانوان در جامعه امروز گفت: بانوان در عرصه‌های علمی نقش ویژه‌ای دارند و در حال حاضر بانوان زیادی در هیأت علمی و دانشگاه‌های به عنوان اساتید فعالیت دارند و بیش از ۳۵ درصد از اعضای هیأت علمی و استادان زن هستند.

بیشتر بخوانید

وی خاطر نشان کرد: تعداد پزشکان متخصص خانم در سراسر کشور 597 بودند که امروزه این تعداد به 60 هزار نفر افزایش یافتند.

سردار قریشی با اشاره به فعالیت 10 نفر از نویسندگان خانم قبل از انقلاب در سطح کشور ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی بانوان در عرصه نویسندگی فعالیت گسترده‌ای دارند.

وی با اشاره به گسترش فعالیت بانوان عرصه‌های فرهنگی و ورزشی نیز افزود: امروز بانوان در عرصه ورزشی جزو مدال آوران بوده و صاحب مقامات زیادی هستند و در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ نفر به صورت حرفه‌ای در عرصه ورزش فعالیت دارند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ارتقای علم پزشکی و کاهش مرگ و میر مادران باردار افزود: مرگ و میر مادران باردار نسبت به قبل از انقلاب 90 درصد کاهش یافته چرا که به دلیل مشکلات پزشکی تعداد مرگ و میر مادران در قبل از انقلاب بالا بود.

وی در ادامه همچنین به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در حوزه دفاعی اشاره و ادامه داد: قبل از انقلاب حتی قادر به ساخت پیش و پا افتاده‌ترین موشک نبودیم و همچنین اجازه نداشتیم هیچ صلاحی را تعمیر کنیم.

سردار قریشی با بیان اینکه امروز برخلاف تصورات دشمنان قادر هستیم در ساخت تانک، توپ و انواع شناورهای دریایی و همچنین در بحث هوایی نیز در ساخت انواع پهباد و انواع اقسام رادارها و غیره جزو کشورهای قدرتمند دنیا هستیم خاطر نشان کرد: بخشی از توانمندی ایران را در عملیات وعده صادق مشاهده کردیم.

وی بیان کرد: وعده صادق دو بُعد داشت بُعد اول شجاعت و توانمندی روحی، فکری فرماندهان ما بود که نشأت گرفته از رهبری و هدایت فرمانده کل قوا بود و بُعد دوم بُعد فنی و توانمندی بود که نیروهای مسلح قادر به انجام شدند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در این عملیات نیروهای انقلاب اسلامی شکست فضاحت باری را برای رژیم غاصب به بار آوردند که برگرفته از توان فنی و علمی جوانان این مرز و بوم بود ادامه داد: امروز ایران با اتکا به جوانان در تولید انواع تجهیزات بروز و حرفه‌ای حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به اینکه گنبد آهنین که رژیم غاصب اسرائیل از آن دم می‌زند تولیدات آمریکا بوده که در اختیار این رژیم جنایتکار قرار گرفته و این تولیدات نیز حاصل تلاش تمام متفکران اروپایی بوده که همپیمانان آمریکا هستند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی و فرزندان این مرز و بوم توانستند در عملیات وعده صادق اراده و شجاعت خودشان را به رخ جهانیان بکشند.

سردار قریشی خاطر نشان کرد: افراد برجسته نظامی دشمن از وعده صادق با عناوین عملیات بزرگ، مدرن، گسترده، هوشمندانه و خردمندانه یاد کردند که این نشان دهند اقتدار و عملکرد هوشنمدانه فرزندان این مرز و بوم است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر