logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۷۶۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس روابط بین‌الملل در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

نسل زِد، عامل شکاف بین نسلی در آمریکا

نسل-زِد،-عامل-شکاف-بین-نسلی-در-آمریکا
کارشناس روابط بین الملل با اشاره به اینکه الان در آمریکا با یک نسلی رو به‌رو هستیم که معروف به نسل زِد است، گفت: این نسل افرادی هستند که یک شکاف بین نسلی در آمریکا به وجود آورده‌اند.

رضا صارمی امروز در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» به اعتراضات دانشجویان در آمریکا، اروپا و برخی از کشور‌ها اشاره کرد و گفت: در۶۰ یا ۷۰ سال گذشته ناظر مرحله‌ای از این اعتراضات در آمریکا بوده‌ایم و مدتی بود که این اعتراضات متوقف شده و یا در شکل‌های مختلف کم و بیش اعتراضات انجام می‌گرفت ولی به این شکل گسترده تا به امروز نبوده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اعتراضات بیشتر به نوع ارتباطات دانشگاه‌های آمریکا با رژیم صهیونیستی در حوزه‌های علمی و پژوهشی و اعتراض به دولت آمریکا که علی‌رغم جنایت‌های رژیم صهیونیستی روابط گسترده با این رژيم دارند است، تصریح کرد: مطالبه فضای دانشجویی این است که کمک‌های بی‌سابقه آمریکا نسبت به صهیونیست‌ها در این درگیری‌ها و جنایت‌ها متوقف شود.

کارشناس روابط بین‌الملل با بیان اینکه این اتفاقاتی که در فضای دانشگاه‌های آمریکا افتاده فقط مربوط به اتفاقات هفت یا هشت ماه اخیر است و می‌توان به عنوان پدیده اجتماعی به این موضوع توجه کرد، عنوان داشت: پدیده‌های اجتماعی معمولاً یک زمان طولانی دارند.

صارمی با اشاره به اینکه الان در آمریکا با یک نسلی روبرو هستیم که معروف به نسل زِد است و شامل متولدین ۱۹۹۶ به بعد می‌شود، افزود: این نسل افرادی هستند که یک شکاف بین نسلی در آمریکا به وجود آورده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد کسانی هستند که ارتباط آن‌ها با دنیای خارج از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فردی است و شبکه رسانه‌ای صهیونیستی نمی‌تواند اخبار این افراد را را مدیریت کند، خاطرنشان کرد: این شکاف بین نسلی در غزه نمود پیدا کرده است.

کارشناس روابط بین‌الملل با اشاره به اینکه این افراد اطلاعات مورد نیاز را از سی‌ان‌ان، فاکس‌نیوز و وال‌استریت ژورنال نمی‌گیرند، گفت: اطلاعات مورد نیاز این افراد از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل تیک‌تاک، اینستاگرام و کسانی که دنبال کننده‌های زیادی در فضای مجازی دارند است که باعث شده این افراد دیدگاهشان نسبت به اتفاقات و جنایت‌های ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی متفاوت شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴