logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۷۶۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

ارائه شناسنامه شرط شرکت در آزمون نهایی

ارائه-شناسنامه-شرط-شرکت-در-آزمون-نهایی-
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش‌آموزان استان زنجان با ارائه کارت شناسایی و شناسنامه‌‌ای که در اختیار دارند می‌توانند در حوزه‌ها حضور داشته و در امتحانات شرکت کنند.

علی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مسائلی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی امسال برای دانش‌آموزان و کسانی که درخواست ایجاد سوابق و ترمیم نمره را داشتند وجود داشت گفت: با توجه به مشکل پیش آمده برای ورود به جلسه امتحانی هیچ یک از دانش‌آموزان به مشکل نخواهند خورد و یقینا طی ساعات آینده این موضوع رفع خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: دانش‌آموزان مقطع دوازدهم که در سال جاری آزمون نهایی دارند طی ساعات آینده کارت ورود به جلسه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. 

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: دانش‌آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند از طریق مدرسه محل تحصیل خود از آدرس حوزه آزمون خود مطلع خواهند شد. 

وی ابراز کرد: با ارائه کارت شناسایی و شناسنامه‌ای که دانش‌آموزان در اختیار دارند می‌توانند در حوزه‌ها حضور داشته و در امتحانات شرکت کنند. تمامی اطلاعات دانش‌آموزان در حوزه‌های اجرایی موجود است. 

اسماعیلی اظهار کرد: آن دسته از افرادی که برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق جدید برای کنکور در امتحانات نهایی شرکت کرده‌اند به اطلاع می‌رساند جهت پاسخگویی هرچه بهتر افراد در تمامی مناطق 14 گانه و همینطور در اداره‌کل آموزش و پرورش میز‌های پاسخگویی برای سوالات پیرامون امتحانات نهایی ایجاد کرده‌ایم. 

وی اذعان کرد: حقیقتا مشکلی در روند اجرای آزمون‌های نهایی پیش نخواهد آمد و برای پایه‌های دوزادهم دانش‌آموزانی که برای نخستین بار در آزمون شرکت می‌کنند با خیالی راحت و آسوده در آزمون نهایی که از 30 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، حضور بهم رسانند و زمینه به نحو مطلوب برای شروع آزمون‌های نهایی فراهم خواهد شد. 

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به چند نکته مهم و ضروری گفت: دانش‌آموزان توجه داشته باشند که حدود یک ساعت قبل از ساعت مقرر در جلسه امتحانی حضور داشته و به دلیل شرایط جوی آب و هوایی حاکم در استان و ترافیکی که در مسیر حوزه امتحانی به وجود می‌آید در حوزه حضور داشته باشند.    

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر