logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۷۶۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون عمرانی فرماندار خدابنده:

روابط عمومی کم‌رنگ عامل جامعه کم‌آگاه است

روابط-عمومی-کم‌رنگ-عامل-جامعه-کم‌آگاه-است
معاون عمرانی فرماندار خدابنده گفت: اگر ارتباط و روابط عمومی کم رنگ شود قطعا مردم اطلاع کمی خواهند داشت و جامعه کم آگاه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، به مناسبت روز روابط عمومی، برنامه‌ای با هدف تجلیل از زحمات روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدابنده، در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

داوود قاسملو، معاون عمرانی فرماندار خدابنده در این جلسه ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و هم چنین روز روابط عمومی به مسئولان روابط عمومی‌های شهرستان گفت: در سال ۱۳۳۲ اولین روابط عمومی در شرکت نفت تشکیل شد و در سال ۱۳۴۸ روابط عمومی در فرمانداری آغاز به کار کرد.

وی بیان داشت: فعالیت روابط عمومی‌ها به نوعی بازگوینده و تعامل بین سازمان‌ها و ارگان‌های درون سازمانی و برون سازمانی است و این اعمال و رفتار شما را بیان می‌کند.

معاون عمرانی فرماندار خدابنده ادامه داد: روابط عمومی را می‌توان انتقال درست اطلاعات و هماهنگی و ارتباط بین مردم و مسئولان تعریف کرد.

قاسملو اشاره کرد: اگر ارتباط و روابط عمومی کم رنگ شود قطعا مردم اطلاع کمی خواهند داشت و جامعه کم آگاه می‌شود.

وی افزود: یکی از وظایف روابط عمومی‌ها این است که جامعه هدف را به سازمان خود انتقال می‌دهد و یک تغییر را نیز می‌تواند انجام دهد.

معاون عمرانی فرماندار خدابنده اشاره‌ای به اقدامات و فعالیت‌های عمرانی داشت و گفت: در بدو ورود دولت سیزدهم عملیات آسفالت‌ریزی گسترده‌ای در سطح شهرستان انجام شد.

وی افزود: هم چنین از لحاظ سرانه ورزشی نیز می‌توان به افزایش تعداد زمین چمن مصنوعی از سه به ۲۵ زمین اشاره کرد و این خدمات قابل توجه است و مسئولان روابط عمومی بویژه از طریق اصحاب رسانه و فضای مجازی این خدمات دولت را در همه حوزه‌های مختلف انعکاس دهند. 

قاسملو خطاب به مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدابنده گفت: در حوزه فعالیت خود هنرمندانه باشید و عملکرد خود را هنرمندانه بازگو کنید چون نقش اساسی شما درون سازمانی و برون سازمانی است.

وی افزود: روابط عمومی‌ها باید تعهد کاری داشته باشند و درست حرکت کنند چون کارهایشان به نوعی امانت‌داری است و این امر بسیار مهم است و باید در آن دقت شود.

معاون عمرانی فرماندار خدابنده به مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدابنده بر حفظ روابط عمومی خود با دستگاهای اجرایی را تاکید کرد و به‌روز شدن و ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند را خواستار شد.

شایان ذکر است در پایان، از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدابنده با اهدای لوحی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر