logo
امروز : جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۷۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به مناسبت دهه کرامت؛

برگزیدگان رویداد کارآفرینی کمند معرفی شدند

برگزیدگان-رویداد-کارآفرینی-کمند-معرفی-شدند
به مناسبت دهه کرامت، رویداد کمند (کارآفرینی ، مهارت، نوآوری، دختران) به همت سمن «مهارت گستران سرزمین من» برای اولین بار در استان زنجان در شهر خرمدره برگزار شد‌.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نبض سحر، رویداد کمند (کارآفرینی، مهارت، نوآوری، دختران) به همت سمن «مهارت گستران سرزمین من» برای اولین بار در استان زنجان در شهر خرمدره  برگزار شد‌.

بیشتر بخوانید

در این برنامه که به مناسبت روز دختر برگزار شد، دختران برتر و موفق شهر و روستاهای خرمدره در محورهای مختلف کارآفرینی، علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری، فعال اجتماعی و موسیقی مورد تجلیل قرار گرفتند. 

در این رویداد، همچنین کارگاه آموزشی کارآفرینی با حضور اساتید استان برگزار شد و جمعی از کارآفرینان موفق و مطرح شهرستان نیز به انتقال تجارب خود به جوانان پرداختند. 

اسامی تجلیل شدگان شامل نیلوفر حسن‌کریم بخش موسیقی، مهتا شاکری فرد‌بخش، ورزش دریا عزیزی‌بخش سیده‌یسنا حسینی بخش هنری، زینب مردانی بخش هنری، مریم بهاوری بخش کارآفرینی، مریم کرموند بخش هنری (قلعه حسینیه)، نرگس کشاورز افشار بخش قرآن و خادم اهل بیت ( قلعه حسینیه)، رحیمه گل‌کرم بخش فعال اجتماعی (رحمت آباد)، اکرم محمدلو بخش علمی (سوکهریز)، کبری نوری بخش فعال اجتماعی ( شویر)، زهرا گل‌محمدی بخش فعال اجتماعی ( نصیرآباد) و زهرا فیروزی بخش فعال اجتماعی (اردجین) بودند.

یکی از کارآفرینان در این مراسم با اشاره به اینکه کارآفرینی از همین ایده‌پردازی‌های کوچک رقم می‌خورد، بیان کرد: گاها ممکن است ایده‌ای در ذهن وجود داشته باشد اما در ابتدا نبود انگیزه و همت مانع از ادامه کار شود اما باید گفت اگر اراده در کنار همت برای انجام کار باشد می‌توان بسیاری از کارهای سنگین را هم انجام داد‌.

وی با بیان اینکه شاید یکی از دغدغه‌های آن افرادی که می‌خواهند به سمت کارآفرینی بروند مسئله اقتصادی باشد اما باید گفت بسیاری از کارها با حداقل هزینه‌ها امکان آغاز دارد، خاطرنشان کرد: روستاها خود بستری دارند که گاها حتی بدون صرف هزینه می‌توان در راستای کارآفرینی و اشتغال گام‌های بزرگی برداشت.

این کارآفرین با اشاره به اینکه بانوان یکی از پیشگامان عرصه تولید و کارآفرینی هستند، یادآور شد: البته اگر اندکی توجه به ظرفیت روستاها و بانوان در استفاده از این نعمت‌ها شود یقینا اقتصاد خانواده‌ها نیز دچار تحول می‌شود.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر