logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۷۶۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

وعده صادق باعث افتخار ایران در جهان شد

وعده-صادق-باعث-افتخار-ایران-در-جهان-شد
امام جمعه طارم با بیان اینکه وعده صادق باعث افتخار ایران در جهان شد گفت: اگر حمایت‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی نباشد رژیم صهیونیستی حتی یک رز هم نمی‌تواند در برابر حماس طاقت بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طارم با بیان اینکه در جنگ شناختی دشمن از چند سلاح اعتمادزدایی، ناامیدسازی جامعه،  ناکارآمد نشان دادن حاکمیت، از بین بردن مشروعیت و زیر سوال بردن اعتبار نظام استفاده می‌کند گفت: راه مقابله با جنگ شناختی استمرار راه شهدا و عمل به درس آنها یعنی مجاهدت، ایستادگی و مقاومت است.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: امروز از ثمرات مبارک عملیات غرور‌آفرین بیت‌المقدس حماسه «طوفان الاقصی» است و آمریکا در دنیا شکست خورده و داخل کشور خود نیز ابهت و هیمنه‌اش را از دست داده است.  

وی با بیان اینکه حمایت آمریکا از اسرائیل در حالی است که آمریکایی‌ها حتی به دانشجویان و اساتید خود رحم نمی‌کنند و آمریکا به هر نحوی که شده از رژیم صهیونیستی دفاع می‌کند ابراز کرد: اگر حمایت‌های آمریکا و برخی کشورهای غربی نباشد رژیم صهیونیستی حتی یک روز هم نمی‌تواند در برابر حماس طاقت بیاورد.  

امام جمعه طارم با اشاره به سالروز فتح خرمشهر(سوم خرداد) و عملیات بیت‌المقدس در سال(1361) که روز مقاومت، ایثار و پیروزی است اظهار کرد: یاد و خاطر همه شهدا بخصوص شهدای والامقام در عملیات بیت‌المقدس که موجب فتح خرمشهر شد گرامی داشته شود.

 حجت‌الاسلام منصوری گفت: پیشاپیش سالروز ولادت حضرت رضا(ع) را تبریک عرض می‌کنیم و اهل معرفت در ماه ذی‌القعده انس بیشتری با وجود مبارک حضرت ثامن الحجج(ع) امام رضا(ع) پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: تشکر و قدردانی از حضور مردم در دوره دوم انتخابات و حضور باشکوه آنها پای صندوق‌های رای که با انتخاب خود نمایندگان را به مجلس فرستادند.

امام جمعه طارم تاکید کرد: وظیفه اصلی نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون است و نه عزل و نصب وزیران که با این اقدامات مشکلی از مشکلات مربوطه حل نمی‌شود.

وی افزود: روز اهدای عضو که اهدای زندگی است را پیش رو داریم تشکر می‌کنیم از خانواده‌هایی که در این کار خیر مشارکت داشتند و با اهدا عضو عزیزانشان به بیماران زندگی دوباره بخشیدند.       

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر