logo
امروز : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۷۶۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

تصادف جاده ابهر ۷ مصدوم برجا گذاشت

تصادف-جاده-ابهر-۷-مصدوم-برجا-گذاشت-
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف در جاده ابهر به قيدار نرسيده به سد کينه‌ورس از سمت ميمون‌دره گزارش شده و هفت مصدوم بر جا گذاشته است.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه یک فقره تصادف سواری تويوتا با پژو در جاده ابهر به قيدار نرسيده به سد کينه‌ورس از سمت ميمون‌دره رخ داده بود اظهار کرد: تمام اقدامات پیش‌بيمارستانی در محل حادثه به مصدومین حادثه انجام شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: چهار نفر از مصدومین آقا، دارای سن‌های 30، 30، 50 و 38 ساله بودند و یک خانم 45 ساله و پسر بچه 9 ساله و سه ساله از دیگر مصدومین این حادثه بودند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: پس از بررسی‌های اوليه توسط مامورین اعزامی به محل حادثه اقدامات درمانی برای بهبود حال مصدومین انجام شد و آنها برای ادامه درمان به بيمارستان الغدير منتقل شدند.

تقی‌لو ابراز کرد: به علت حال نامساعد یکی از مصدومین حادثه که یک آقای 50 ساله بودند وی به بيمارستان الغدير تحويل داده شد و بقيه مصدومین به بيمارستان بوعلی ابهر منتقل شدند.

وی اضافه کرد: بهترین راه کمک به مصدومین حادثه جاده‌ای تماس با شماره ۱۱۵ مرکز فوریت‌های پزشکی است چراکه تیم‌های اعزامی به محل حادثه جزو افراد با تجربه هستند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ ]
الله او بیر نفری رحمت السین عزرائیل دن گوتاریپ دکترلر اولدورجکدی
فرم ارسال نظر