logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۷۶۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند

رسانه‌ها-و-روابط-عمومی‌ها-جایگاه-ویژه‌ای-در-جامعه-دارند
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و این مطلبد روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما باید تقویت شوند، گفت: این موضوع باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: امروزه رسانه رکن چهارم دموکراسی یا قدرت مطرح بوده و به عبارت دیگر اگر برای کشوری قدرت نظامی، دفاعی و اقتصادی را مطرح کنیم رسانه یکی از مسائل مهم قدرت و از رکن‌ اصلی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه طول ۴۵ سال انقلاب در راستای عموم و همچنین مسائل اقتصادی، فرهنگی و نظامی بحث رسانه قابل تعریف است، ابراز کرد: در بسیاری از موارد در بحث رسانه در جاهایی که خوب عمل کردیم موفقیت‌هایی را کسب کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به موضوع رسانه و ارتباط آن به تاریخ اسلام اشاره و عنوان کرد: در تاریخ مانند نهضت پیامبر گرامی و یا نهضت کربلا عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه خوبی را هم کسب کردیم.

وی با تاکید براینکه حضرت زینب(س) و حضرت سجاد(ع) در معرفی کربلا به زیبایی  عمل کردند، خاطر نشان کرد: امروز در جهان و ایران و در عالم اسلام و تشیع نتیجه آن را بسیار مثبت می‌بینیم و بهره‌برداری آن نیز اتفاق می‌افتد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با تاکید براینکه این اتفاقات در نهضت امام خمینی(ره) نیز مشاهده کردیم، افزود: در دوران دفاع مقدس کشورهای زیادی بر علیه ما شوریدند سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی همه بر علیه ما نقشه کشیدند اما نتیجه‌ای که حاصل شد دشمنان مجبور به امضای قطعنامه ۵۹۸ با حداقل خواسته‌های نظام را بپذیرند و پیروزی برایمان بوجود آمد.

وی با اشاره به تاثیر رسانه‌ای شدن عملیات توفان‌الاقصی ابراز کرد: در خصوص اقدامات رسانه‌ای این راستا خوب عمل کردیم و دیگر امروز صدای مرگ بر اسرائیل در تمامی دنیا و دانشگاه‌ها شنیده می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: رسانه‌ها در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه در برخی از مواقع در از رسانه‌ها نتایج خوبی را بدست نیاوردیم ادامه داد: یکی از موارد به خدمات انقلاب برمی‌گردد که متاسفانه آن طور نتوانستیم در اطلاع‌رسانی خدمات نظام گام برداریم که نیاز است در این راستان اقدام برجسته‌ای صورت گیرد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه انقلاب خدمات بسیار زیادی را در جامعه داده است ولی آنطور باید اتفاق در اطلاع‌رسانی اقدامی نشده است، خاطر نشان کرد: نتوانستیم خدمات انقلاب را به معنای کلمه برای جامعه معرفی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توانمندی‌های نظام را نیز نتوانستیم بازگو کنیم خاطر نشان کرد: در مقابل باید ضعف دشمنان باید بازگو شود چرا که دشمنان انقلاب بسیار ضعیف‌تر از آن هستند که خودشان را نشان می‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در ادامه با تاکید بر ورود رسانه‌ها به مسائل فرهنگی در جامعه عنوان کرد: فرهنگ حسینی و فاطمی باید در جامعه به خوبی معرفی شود و بانوان جامعه ما به حجاب‌شان با عزت و قدرت نگاه کنند.

وی عنوان کرد: در هر جایی رسانه‌ها خوب عمل کردند پاسخ خوبی گرفتیم و در هر جایی خوب عمل نشده اتفاقی نیفتاده است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند و این مطلبد روابط عمومی‌ها و رسانه‌های ما باید تقویت شوند خاطر نشان کرد: این موضوع باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر