logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۷۶۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وقتی نظارتی نباشد؛

تخته‌گاز افزایش اجاره بهای مغازه‌ها در استان زنجان

تخته‌گاز-افزایش-اجاره-بهای-مغازه‌ها-در-استان-زنجان
اجاره بهای مغازه‌ها در زنجان به گفته صنف‌ لباس فروشان به شدت افزایش یافته در واقع دود عدم نظارت بر اجاره بهای مغازه‌ها که به صورت تخته گاز روند صعودی گرفته به چشم مردم می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» قیمت لباس در زنجان روند صعودی به خود گرفته و ریشه این افزایش قیمت‌ها به گفته فعالین این حوزه به افزایش اجاره بهای مغازه‌ها برمی‌گردد و برخی از فعالین این حوزه معتقدند که افزایش اجاره ‌بهای مغازه‌ها ترمز بریده و بدون کنترل روند صعودی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید

محمود اسلامی، رئیس اتحادیه لباس‌فروشان استان در گفتگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به افزایش، اجاره بهای مغازه‌ها در سطح استان زنجان گفت: کنترلی در اجاره بهای مغازه‌ها وجود ندارد و اجاره بهای مغازه‌ها به شدت افزایش یافته است.

صعود اجاره بهای مغازه‌ها  

وی خاطر نشان کرد: دود افزایش اجازه بهای مغازه‌ها به چشم مردم می‌رود چرا که بالا بودن اجازه بها منجر به افزایش قیمت لباس‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه تنوع لباس‌ها در سطح استان به شدت افزایش یافته و این کار باعث رقابت‌ بین فروشندگان شده و همه تلاش‌ می‌کنند برای حفظ مشتریان لباس‌های با کیفیت را با قیمت مناسب در بازار عرضه کنند خاطر نشان کرد: با این حال قیمت مازاد اجناس از جیب مردم به جیب صاحبان اصلی مغازه می‌رود.

برخورد با فروش لباس‌های نامتعارف 

رئیس اتحادیه لباس‌فروشان استان زنجان در ادامه با اشاره به افزایش نظارت بر بازار لباس گفت: با فروش لباس‌های نامتعارف در سطح استان زنجان برخورد می‌شود.

وی با اشاره به موضوع افزایش نظارت بر بازار لباس در سطح استان زنجان گفت: فروش لباس‌های نامتعارف در زنجان ممنوع بوده و در صورت مشاهده به تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌شود.

اسلامی با تاکید براینکه بازار به صورت مستمر رصد شده و از فروش لباس‌های نامتعارف جلوگیری می‌شود عنوان کرد: در حال حاضر فروش این گونه‌ لباس‌ها در سطح استان بسیار کاهش یافته و موضوع عرضه لباس‌های نامتعارف به همه اصناف فعال در سطح استان نیز ابلاغ شده است.

رکود در بازار

وی در ادامه با اشاره به رکود بازار لباس در زنجان گفت: قیمت لباس خارج از توان مردم بوده و این موضوع باعث رکود سنگین در بازار زنجان شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : سعید ] [ ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ]
قیمت اجاره بها در افزایش قیمت لباس بی تاثیر نیست ولی برخی از لباس فروشی ها نیز از این وضعیت سوئ استفاده میکنن در هر دو حالت این مردم هست که چوب بی کفایتی مسئولان رو میخورن
فرم ارسال نظر