logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۷۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار دندی خبر داد:

اتمام پروژه اصلاح هندسی میدان انقلاب

اتمام-پروژه-اصلاح-هندسی-میدان-انقلاب
شهردار دندی با بیان اینکه پروژه اصلاح هندسی شهر دندی به اتمام رسیده است گفت: این پروژه شامل ساخت حوض، تهیه و نصب آب‌نما، نصب روشنایی، گل‌کاری و نصب گلدان‌های مخصوص است.

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پروژه اصلاح هندسی شهر دندی به اتمام رسیده است و این پروژه شامل ساخت حوض، تهیه و نصب آب‌نما، نصب روشنایی، گل‌کاری و نصب گلدان‌های مخصوص بود.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: این پروژه شامل ساخت دو حوض به ابعاد ۲۵۰ متر مربع بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال هزینه داشته است.

شهردار دندی گفت: تهیه و نصب آبنمای میدان انقلاب با متراژ ۳۲ متر و دو دستگاه آبنما با مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال هزینه اجرا شده است.

وی بیان کرد: سازه اِلمان میدان انقلاب شامل یک مجموعه چهار سازه فولادی است و  برای این اِلمان مبلغی بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال هزینه صرف شده است.

مرادی یاد‌آور شد: از دیگر اقداماتی که در پروژه میدان انقلاب انجام شده است گل‌کاری و خرید گلدان‌های مخصوص بوده و چهار سازه گلخانه مانند ایجاد شده و تمام گل‌کاری‌های آن نیز به صورت کامل انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: سنگ‌‌فرش و چراغ‌ها و روشنایی میدان نیز به تکمیل شده است که برای این کار نیز مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به کار برده شده است.

شهردار دندی مطرح کرد: در حال حاضر پروژه میدان انقلاب کاملا تکمیل شده و هیچ اقدامی برای انجام نیاز ندارد.

وی عنوان کرد: از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری دندی می‌توان به جدول‌گذاری شهرک کالسمین اشاره کرد که اکنون در حال انجام است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر