logo
امروز : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۷۶۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی:

آموزش، اولویت فدراسیون اتومبیل‌رانی است

-آموزش،-اولویت-فدراسیون-اتومبیل‌رانی-است
رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیل‌رانی گفت: مانند سه سال گذشته امسال نیز آموزش و استعدادیابی به عنوان اولویت اول این فدراسیون است.رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیل‌رانی گفت: مانند سه سال گذشته امسال نیز آموزش و استعدادیابی به عنوان اولویت اول این فدراسیون است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، مازیار ناظمی در مجمع سالیانه هیأت استان زنجان با اشاره به اینکه به هیأت‌های استانی ماهی نمی‌دهیم بلکه ماهی‌گیری یاد می‌دهیم اظهار داشت: با اختصاص درصدی از عواید میزبانی‌ها و کلاس‌های آموزشی به هیأت‌ها آن‌ها را حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در سال گذشته 60 رویداد ملی و کشوری برگزار کردیم و نزدیک به 100 رویداد آموزشی توسط آکادمی فدراسیون طراحی و اجرا شد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی با اشاره به اینکه کراس جهانی‌ترین رشته‌ این فدراسیون است ولی هیأت‌های استانی باید در کمیته‌های مختلف فعال باشند گفت: در رشته موتورسواری، کمیته‌های کراس و ریس بسیار فعال بودند و حضور کامل تیم ایران در مسابقات جهانی ترکیه و حضور حامد مرادی در کاپ آسیا در فلیپین و این اواخر حضور سه قهرمان ایرانی در مسابقات قطر بسیار ارزشمند بود و در تاریخ این رشته ماندگار است.

وی گفت: مانند سه سال گذشته امسال نیز آموزش و استعدادیابی به عنوان اولویت اول این فدراسیون است.

ناظمی همچنین با اشاره به جایگاه ارزشمند بانوان در بخش‌های مختلف زندگی اظهار داشت: توجه جدی به ورزش بانوان همواره مورد تاکید بوده و در این فدراسیون نیز از اولویت‌های مهم است.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر