logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۷۶۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در روستاهای محروم زنجان

برگزاری-ویژه-برنامه‌های-دهه-کرامت-در-روستاهای-محروم-زنجان
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در روستاهای محروم زنجان گفت: برنامه‌ها فرهنگی زیادی همزمان با دهه کرامت برای دانش آموزان روستاهای محروم زنجان در نظر گرفته شده است.

جلال غورقانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه اردوی یک روزه ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم دهستان قره‌پشتلو پایین برگزار شد اظهار کرد: این اردو به مناسبت دهه کرامت با همکاری دستگاه‌های تربیتی استان و شهرستان در امامزاده حاج‌سیران برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان محروم در روستاهای هدف را از دیگر برنامه‌های قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد و ادامه داد: تقدیر از فعالان تربیتی و فرهنگی و مراسم پرچم‌گردانی حرم قدس رضوی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در روستاهای هدف منطقه قره‌پشتلوی زنجان برگزار شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه همچین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه کرامت برای دانش‌آموزان برگزار شد، خاطرنشان کرد: کلاس‌های سبک زندگی اسلامی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سطح روستاهای محروم هدف منطقه قره‌پشتلوی زنجان برگزار می‌شود.

وی اهداف برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مناطق روستایی را توجه کردن به قشر جوانان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: نقش‌آفرینی نسل آینده در گام دوم انقلاب اسلامی، رشد و تعالی جامعه و اهالی روستاهای هدف با ایجاد زمینه و بسترهای مناسب از دیگر اهداف برنامه‌های فرهنگی در مناطق روستایی است.

وی با تاکید بر اینکه آشنا کردن دانش‌آموزان با مبانی دینی از دیگر برنامه‌هایی است که در روستاها اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: در این کلاس‌ها موضوع آشنایی با سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز در دستور کار جدی قرار دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر