logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۷۶۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر ترافیک شهرداری زنجان خبر داد:

ممنوعیت دائمی تردد خودروها از پروژه سبزه میدان

ممنوعیت-دائمی-تردد-خودروها-از-پروژه-سبزه-میدان-
مدیر ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به اینکه خیابان وسط پروژه سبزه میدان به صورت موقت بسته شده بود گفت: بسته شدن دائمی این خیابان توسط شورای ترافیک استان تایید نهایی شد.

مصطفی رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج رسا» با اشاره به موضوع طرح ترافیک پروژه سبزه میدان گفت: در راستای مطالعات ساماندهی هسته مرکزی طرح ترافیک پروژه سبزه میدان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تردد خودروها از وسط پروژه سبزه میدان مورد مناقشه قرار گرفته بود، بیان کرد: برای تصمیم‌گیری نهایی به صورت موقت جلوی تردد خودروها از وسط پروژه سبزه میدان گرفته شد.

مدیر ترافیک شهرداری زنجان با بیان اینکه این موضوع در شورای ترافیک استان نیز بررسی شد، عنوان کرد: بعد از بررسی کامل برای بسته شدن دائمی این محور تصمیم‌گیری شد.

وی خاطر نشان کرد: با این اتفاق در مسیر جدید هیچ‌گونه مشکل ترافیکی وجود ندارد و خودروها بدون مشکلی تردد می‌کنند.

لزوم احداث پل غیرهمسطح در میدان بسیج زنجان

وی در مورد وضعیت ترافیک میدان بسیج زنجان نیز گفت: در برخی از ساعات از روز در این میدان گره ترافیکی را شاهد هستیم و برای حل این مشکل نسبت به اصلاح هندسی اقدام شد اما این اقدام در طولانی مدت جوابگو نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: اصلاح هندسی برای حل مشکل ترافیک میدان بسیج برای کوتاه مدت پاسخگو بوده ولی برای طولانی مدت باید فکر اساسی به گره ترافیکی این میدان انجام شود.

وی عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی انجام شده باید در این محور پل غیر هم‌سطح ایجاد شود و شورای ترافیک استان نیز این موضوع را تایید می‌کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر