logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۷۵۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقه آشپزی با مشارکت مادران و دختران

برگزاری-مسابقه-آشپزی-با-مشارکت-مادران-و-دختران
مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: دختران و مادران مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون استان زنجان در مسابقه آشپزی به مناسبت روز دختر با هم به رقابت پرداختند.

علیرضا عیسی‌خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ۲۸ نفر از دختران و مادران مرکز فرهنگی هنری مجتمع همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، در مسابقه آشپزی«آشپز کوچولو»‌ شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: آشپزی می‌تواند استعدادها و هوش مهارتی و توانایی کودکان را شکوفا و تقویت و مهارت آنان را در برخورد با مسائل زندگی بیشتر کند.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان بیان کرد: امید است این آموزش‌ها عامل یادگیری برای کودکان باشد و علاوه بر لذت کنار هم بودن، باعث بنا نهادن احساس همدلی، همکاری و درک متقابل در خانواده شود.

وی ابراز کرد: در این برنامه که با هدف ترویج فرهنگ کارگروهی و ارتباط موثر میان مادر و فرزند با عنوان مسابقه آشپزی برگزار شد، مجموعه کتاب‌های «آشپز کوچولو» نیز معرفی شده و در کنار معرفی این کتاب‌ها با ایجاد فضای رقابتی سالم، مهارت‌های مهم و پایه زندگی همچون خلاقیت، کارگروهی، مشارکت، خودباوری تمرین شد.

عیسی‌خانی ادامه داد: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، ۱۱۰ نفر از دختران کودک و نوجوان به همراه چند تن از مادران، یک روز خوب و شاد را در مرکز شماره یک زنجان سپری کردند. 

وی اذعان کرد: این ویژه‌ برنامه به مناسبت روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد و شامل برنامه‌های متنوعی همچون؛ آموزش ساخت دستبند مرواریدی برای دختران رده سنی کودک و نوجوان با همراهی مادران، اجرای نمایش عروسکی توسط گروه المر، اجرای گروه سرود ثارالله و تقدیر از اعضا بود.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه در بخش گرماب نیز برنامه‌هایی برگزار شد افزود: فعالیت‌های اجرا شده در روزهای نخستین دهه‌ کرامت در مرکز گرماب با برگزاری اردوی مادر دختری با همکاری کتابخانه عمومی مرکز گرماب در تفرجگاه بالیخلی بولاغی با شرکت ۳۰ نفر از اعضای دختر به همراه مادرانشان برگزار شد.

وی افزود: این برنامه با هدف مرکز محوری، نوجوان محوری و برگزاری ایستگاه نقاشی با عنوان «زیر سایه خورشید» با همکاری ۵۶ نفر از دختران، برگزاری ایستگاه بازی با عنوان همبازی سلام با حضور ۳۶ نفر از کودکان، برگزاری فعالیت معرفی کتاب با عنوان «آقای مهربانی‌ها» با معرفی کتاب‌های زندگانی امام رضا (ع) و مهمان طوس با برکت با حضور ۵۶ نفر از دانش‌آموزان مدرسه‌ عصمت آغاز شده و تا میلاد سراسر نور امام رئوف ادامه دارد. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر