logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۷۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جوان در گفت‌وگو با موج رسا مطرح کرد

تغییرات در رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان زنجان/ به دنبال خرید امتیاز تیم فوتبال در لیگ دسته 2 هستیم

تغییرات-در-رؤسای-ادارات-ورزش-و-جوانان-شهرستانهای-استان-زنجان-به-دنبال-خرید-امتیاز-تیم-فوتبال-در-لیگ-دسته-2-هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تغییرات در رؤسای ادارت شهرستانهای استان گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان ماهنشان تغییر کرده و در آینده نزدیک در شهرستان ایجرود نیز شاهد تغییر خواهیم بود.

علی جوان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تغییر و تحولات انجام شده در سطح رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان زنجان اظهار کرد: رئیس ورزش و جوانان ماهنشان شهرستان خرمدره استعفا داده و قصد برگشت به آموزش و پرورش را دارد.

وی افزود: تغییر و تحولات در شهرستان خرمدره در گرو پذیرفتن استعفای رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان است که ما تا این لحظه با این استعفا موافقت نکرده‌ایم و باید بررسی‌های لازم در کمیته در این خصوص انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تغییرات انجام شده در شهرستان ماهنشان عنوان کرد: مدتی طولانی بود که سیدجمال موسوی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان فعالیت می‌کرد که تصمیم گرفتیم یک فرد جدید با افکار جدید در رای ورزش و جوانان این شهرستان قرار گیرد و تحولاتی انجام دهد.

وی با اشاره به تغییرات احتمالی رؤسای ورزش و جوانان دیگر شهرستانها گفت: در شهرستان ایجرود نیز شاهد تغییرات خواهیم بود که در آینده نزدیک رئیس ورزش و جوانان این شهرستان تغییر می‌کند.

جوان با اشاره به آخرین اقدامات در خصوص جذب اسپانسر برای ورزش زنجان ابراز کرد: ما رایزنی‌های خود را با بخش خصوصی زنجان برای حمایت از ورزش ادامه می‌دهیم.

وی در مورد آخرین وضعیت اسپانسر فوتسال بانوان زنجان بیان کرد: این تیم اکنون بازیهای تدارکاتی خود را انجام می‌دهد و در حال رایزنی با بخش خصوصی برای حمایت از این تیم هستیم و قصد نداریم حمایت از این تیم را به بخش دولتی بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: فوتسال بانوان زنجان تا اینکه اسپانسری جذب نشده زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اداره می‌شود تا در فرصت مناسب اسپانسر خوبی برای این تیم پیدا کنیم.

وی با اشاره به تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای خرید امتیاز یک تیم دسته دومی فوتبال تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی با بازیکنان بومی در این لیگ حضور داشته باشیم.

جوان گفت: در صورت خرید امتیاز یک تیم دسته دومی 70 درصد تیم با بازیکنان بومی بسته خواهد شد و ما به دنبال تیمی با بازیکنان غیربومی نیستیم.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی برای خرید امتیاز تیم فوتبال هستیم، خاطرنشان کرد: فعلا این رایزنی‌ها به نتیجه‌ای که بتوانیم آن را اعلام کنیم منجر نشده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر