logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۷۵۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

کسب مقام برتر کشوری توسط دانش‌آموز ابهری

کسب-مقام-برتر-کشوری-توسط-دانش‌آموز-ابهری-
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: مقام برتر کشوری در سطح ملی در رشته تصویربرداری توسط دانش‌آموز ابهری کسب شد.

حمید کاوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: چهارمین جشنواره جهادگران در رشته تصویرسازی پس از چهار مرحله داوری حضوری توسط داوران مطرح کشوری و ملی در دانشگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دانش‌آموز فعال در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری محمدمتین صادقی نوجوان‌ترین مقام‌آور این جشنواره و تنها نماینده دانش‌آموزی استان زنجان، از مدرسه پسرانه میرزاباباکاشی ابهر توانست مقام برتر کشوری در سطح ملی را کسب کند.

کاوندی تصریح کرد: نزدیک به ۳۰ هزار اثر از ۳۱ استان و ۹ قشر به دبیرخانه جشنواره در بخش‌های هنری و ادبی و تخصصی ارسال شده بود که در سه مرحله داوری تخصصی صورت گرفت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: افتتاحیه این جشنواره با دکلمه‌خوانی بی‌نظیر و توانای محمدمتین صادقی آغاز شد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از این دانش‌آموز با اهدای جوایز مختلف و لوح با حضور جمعی از مقامات و مسئولان کشوری انجام شد.

کاوندی اظهار داشت: موفقیت و افتخارآفرینی این دانش‌آموز نخبه شهرستان ابهر را به مدیریت و عوامل اجرایی و دانش‌آموزان به ویژه به دانش‌آموز محمدمتین صادقی و خانواده ایشان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای تمام دانش‌آموزان داریم.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمدمتین صادقی ] [ ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ ]
با عرض سلام وادب ووقت بخیر_خدا قوت، محمدمتین صادقی هستم.بابت بارگزاری ودرج پیام تبریک به مناسبت کسب مقام کشوری در سطح ملی در رشته ی تصویر سازی، در کانال پرمحتوا و بسیار سرشار از اخبار ومطالب متنوع ومفید و متناسب با رویدادها و حوادث به روز استان از شما ادمین محترم نهایت سپاس و قدردانی رو دارم. تندرست و سلامت باشید.به امید فرداهای بهتر برای سرزمین و وطنم ایران و ایرانی
فرم ارسال نظر