logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۷۵۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
قهرمان ملی و مدال‌آور سابق زنجانی:

نمایندگان منتخب مجلس به داد ورزش زنجان برسند+ فیلم

نمایندگان-منتخب-مجلس-به-داد-ورزش-زنجان-برسند+-فیلم
قهرمان ملی و مدال‌آور سابق زنجانی با بیان اینکه نمایندگان منتخب مجلس به داد ورزش زنجان برسند گفت: اشتغال بزرگترین دغدغه قهرمانان زنجانی است.

میثم نصیری در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» با اشاره به وضعیت کشتی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر کشتی استان زنجان افت شدیدی کرده و امیدواریم این مشکل با توجه ویژه مسئولان برطرف شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تمهیداتی را برای حوزه ورزش زنجان اتخاذ کنند تا شاهد رشد و ترقی حوزه ورزش باشیم ادامه داد: استعدادهای خوبی را در رشته کشتی در استان زنجان داریم و باید به این استعدادها توجه شود.

قهرمان ملی و مدال‌آور سابق زنجانی با بیان اینکه در حوزه ورزش به ویژه کشتی اتفاقات خوبی می‌تواند بیفتد افزود: قهرمانان اسبق استانی پا به عرصه مربیگری داشتند و این در رشد کشتی استان بسیار تاثیر گذار است به شرطی که مسئولان حمایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اشتغال ورزشکاران گفت: مشکل اشتغال معضل بزرگی برای ورزشکاران زنجانی شده و همه ورزشکاران و قهرمانان به این معضل مواجه شدند.

نصیری با بیان اینکه یکی از دلایل خداحافظی بنده از ورزش مشکل اشتغال بود افزود: امیدوارم مسئولان استانی فکری به حال ورزشکاران داشته باشند.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات بین‌المللی جام تختی به میزبانی زنجان خبر داد و گفت: این رقابت‌ها دو هفته آینده در زنجان برگزار خواهد که بی‌سابقه است.

قهرمان ملی و مدال‌آور سابق زنجانی خاطر نشان کرد: برگزاری این مسابقات در استانی باعث دلگرمی ورزشکاران می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر