logo
امروز : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۷۵۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان زنجانی

تحویل-واحدهای-مسکن-ملی-به-متقاضیان-زنجانی-
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از تحویل حجم قابل ملاحظه‌ای از واحدهای مسکونی نهضت ملی در استان زنجان طی سال‌جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی این اداره‌کل، با تکمیل زیرساخت‌ها واحدهای مسکونی به تدریج به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» جعفر قزوینیان در برنامه رادیویی و تلویزیونی «صف خدمت» در شبکه اشراق زنجان، با بیان اینکه در اجرای عملیات سنگین طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور، همه ارکان دولت، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مردم دخیل هستند و تنها متولی این امر، اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان نیست، افزود: با همراهی و همدلی این ارکان‌ها، پروژه عظیم ساختمان‌سازی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه این پروژه عظیم در زمان بسیار کوتاهی به صورت فشرده برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: حجم کار سنگین بوده و مشکلات خاص خود را نیز دارد، لذا در این راستا باید همه ارکان دولت، بانک‌ها و مردم دست به دست هم دهند تا نهضت ملی مسکن به نتیجه برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه بر اساس تقسیم‌بندی وزارت راه و شهرسازی و دولت، طی چهار سال آینده در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در استان زنجان تولید خواهد شد، تصریح کرد: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است که عملیات اجرایی آن بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است. سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

قزوینیان با بیان اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد، ابراز کرد: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خود مالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده است.

وی با بیان اینکه سهم استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است، تاکید کرد: همچنین سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

قزوینیان در پایان با بیان اینکه استاندار زنجان و معاون عمرانی استاندار به جد پیگیر روند عملیات اجرایی پروژه‌ها بوده و در یک ماه گذشته فرآیند همه پروژه‌های نهضت ملی مسکن رصد شده است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با همراهی نماینده عالی دولت در استان زنجان پای کار هستند تا هر چه سریع‌تر برای متقاضیان جامانده، زمین لازم تامین شود.

 
 
 
 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر