logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۷۵۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

برگزاری رویدادهای بین‌المللی تنها به سود ورزش نیست

برگزاری-رویدادهای-بین‌المللی-تنها-به-سود-ورزش-نیست
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان، حضور تیم‌های خارجی در استان را در بخش‌های مختلف با اهمیت برشمرد و گفت: برگزاری رویدادهای بین‌المللی در زنجان تنها به سود ورزش نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، جواد بازرگان با اشاره به میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان، حضور تیم‌های خارجی در استان را در بخش‌های مختلف با اهمیت برشمرد و افزود: برگزاری رویداد بین‌المللی در زنجان تنها به سود ورزش نیست. 

بیشتر بخوانید

وی در ادامه تصریح کرد: این میزبانی‌ها در ورزش به لحاظ فنی و جایگاه ورزشی استان در سطح کشور بسیار ارزشمند است و در بخش‌های دیگر نیز مثل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی تاثیرات غیر قابل انکاری دارد.   

مدیر‌کل ورزش و جوانان گفت: حضور ورزشکاران کشورهای خارجی صنایع‌دستی و گردشگری، هتلینگ و حتی اقتصاد ورزشی را توسعه خواهد داد‌.  

بازرگان ابراز کرد: تاکنون حضور کشورهای گرجستان، ارمنستان، قزاقستان و عراق در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در بخش آزاد در استان قطعی شده است و احتمالا ورزشکاران روسیه و ترکیه و در کل۳۵۰ مهمان داخلی و خارجی در این رویداد شرکت خواهند کرد.  

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ داور این رقابت‌ها را قضاوت خواهند کرد اظهار داشت: این مسابقات انتخابی تیم ملی است و نفرات برتر به مسابقات جهانی آلبانی اعزام خواهند شد و این دوره از رقابت‌ها در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال  و در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر