logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۷۵۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود

رقابت‌ها-به-رفاقت-تبدیل-شود
استاندار زنجان طی پیامی به نمایندگان منتخب زنجان گفت: آرزوی توفیقات الهی برای انجام مسئولیت خطیر پیش‌رو، انتظار می‌رود که رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از  روابط عمومی استانداری زنجان، محسن افشارچی از حضور مردم در پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و به منتخبین مردم تبریک گفت.

بیشتر بخوانید

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر حضور مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی استان زنجان در حوزه‌های انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده در پای صندوق‌های رای،‌ برگ زرینی دیگر بر افتخارات پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل افزود تا نمایندگانی با پشتوانه مطمئنی از آرای مردمی راهی بهارستان کند.

این امر حاصل تشریک مساعی و همراهی تمام کاندیداهای راه یافته به دور دوم و هواداران و برنامه‌ریزی، عزم بلند و تلاش دست‌اندرکاران انتخابات‌ بود که درفضایی رقابتی و پرنشاط  و به لحاظ اجرا به نحو مطلوب، سالم و امن برگزار شد.

لذا جا دارد مراتب قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های کلیه عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های اجرایی استان زنجان، معتمدان و اقشار مختلف مردم، تشکل‌ها، گروه‌ها و احزاب سیاسی، اصحاب رسانه و مطبوعات و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات کوشیدند، اعلام کنم.

هم اینک با اعلام نتایج رقابت‌های انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه ذیربط استان زنجان، اینجانب ضمن تبریک به منتخبین مردم آقایان نبی‌اله محمدی از حوزه انتخابیه زنجان - طارم و  احمد بیگدلی از حوزه خدابنده و آرزوی توفیقات الهی برای انجام مسئولیت خطیر پیش‌رو، انتظار می‌رود که رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود و تمامی ظرفیت‌ها و استعدادها برای پیشرفت و توسعه استان و حل مشکلات و چالش‌ها و ارتقاء شاخص‌های امیدآفرین به کار گرفته شود.

بدیهی است در این مقطع، وظیفه همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است، امیدوارم نمایندگان محترم با عنایت جدی به مطالبات بحق موکلان خود در حوزه‌های انتخابیه و همراهی با مجموعه‌های اجرایی و قضایی استان، زمینه تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد را فراهم کنند.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر