logo
امروز : جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۷۵۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ماهنشان:

۳۷ نوعروس کمک هزینه ازدواج دریافت کردند

۳۷-نوعروس-کمک-هزینه-ازدواج-دریافت-کردند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۷ نفر از عروسان تحت پوشش، کمک هزینه ازدواج دریافت کردند.

معصومه ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: گفت: تعداد ۱۸۷ نفر دختر تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره) در ماهنشان هستند که این دختران در محدوده سنی ۱۸ الی ۴۰ سال قرار دارند.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: از جمله خدمات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) برای دختران تحت حمایت برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی در زمینه‌های مختلف و در نهایت توانمندسازی این افراد و ورود به چرخه اشتغال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهنشان مطرح کرد: از دیگر برنامه‌های این نهاد تهیه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت است و همزمان با این ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل از ازدواج نیز به نوعروسان ارائه می‌شود تا آن‌ها بتوانند برای آغاز زندگی خود برنامه‌ریزی کنند.

وی اظهار داشت: در سال گذشته به تعداد ۳۷ نفر از نوعروسان تحت حمایت کمک هزینه ازدواج اهدا شده است.

ملکی تصریح کرد: علاوه بر این به جهت ایجاد انگیزه در زمینه امداد و آشنایی با حوادث و سوانح برای دختران تحت حمایت دوره‌های آموزشی طرح یاس برگزار می‌شود که این طرح با همکاری جمعیت هلال‌احمر و با هدف جذب دختران تحت حمایت و حضور آنان در فعالیت‌های بشر دوستانه و داوطلبانه است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر