logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۷۵۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

کسب رتبه دوم دو استانی توسط دانش‌آموز ماهنشانی

کسب-رتبه-دوم-دو-استانی-توسط-دانش‌آموز-ماهنشانی
معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان با بیان اینکه دانش‌آموز ماهنشانی رتبه دوم دو ۱۵۰۰ متر را کسب کرد گفت: این مسابقات در زمینه‌های ورزشی دو، والیبال و شطرنج بین دانش‌آموزان نواحی ۱۴ گانه استان انجام می‌شود.

محمود صیادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: دانش‌آموز دختر ماهنشانی رتبه دوم دو ۱۵۰۰ متر را کسب کرد، این مسابقات در زمینه‌های ورزشی دو، والیبال و شطرنج بین دانش‌آموزان نواحی ۱۴ گانه استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: در مسابقه دو ۱۵۰۰ متر زهرا ملکی دانش‌آموز متوسطه اول از مدرسه الزهرا در این مسابقات شرکت کرده و رتبه دوم استانی را کسب کرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان ادامه داد: این مسابقات تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد و دانش‌آموزان ماهنشانی در رشته‌های مختلف به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی مطرح کرد: در این مسابقات برگزار شده نفراتی که مقام اول را کسب کرده باشند به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

صیادی عنوان کرد: دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و متوسطه دوم به این مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به تلاش و تمرین‌های تیم‌های دیگر نیز امید به موفقیت داریم و برای تمامی دانش‌آموزانی که در این مسابقات شرکت کردند آرزوی موفقیت کرده و آرزوی درخشش نام شهرستان را داریم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ماهنشان ادامه داد: علاوه بر دانش‌آموزان، طی سال تحصیلی تعداد ۱۰۰ نفر از همکاران نیز جهت شرکت در مسابقات استانی به زنجان اعزام شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر