logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۵۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

نبود جایگاه cng مشکل دیرینه در شهرهای خدابنده

نبود-جایگاه-cng-مشکل-دیرینه-در-شهرهای-خدابنده
عدم وجود جایگاه cng در شهرهای زرین‌رود و گرماب مشکل دیرینه در شهرستان خدابنده است که همت مسئولین را می‌طلبد تا این معضل حل شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، متاسفانه عدم وجود جایگاه cng در شهرهای زرین‌رود و گرماب از توابع شهرستان خدابنده، بعد از سالیان دراز مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه به وجود آورده است، به طوری که رانندگان و مردم دارای وسیله نقلیه از نبود این سوخت رنج‌های زیادی را متحمل می‌شوند و برای سوخت‌گیری باید به بخش‌های مرکزی شهر قیدار یا سجاسرود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید

این مشکل می‌طلبد تا مسئولین ذیربط جهت رفع این مشکل گام‌های موثرتری بردارند و برای حل این معضل فکری بکنند تا مردم از این رنج دیرینه رهایی یابند.

گاز cng به عنوان ارزان‌ترین و پاک‌ترین سوخت که آلودگی آب و هوایی ندارد در کنار سایر حامل‌های انرژی مثل بنزین و گازوئیل، نقش بسزایی در امور حمل و نقل دارد و از لحاظ اقتصادی هم به‌صرفه است  و به این دلیل دارای اهمیت ویژه‌ای است.

شهرستان خدابنده به عنوان بزرگترین شهرستان شمالغرب کشور دارای جایگاه ویژه‌ای است و با وجود ظرفیت‌ها و مرکز جمعیتی خاص خود و هم چنین پرتردد بودن آن، نیاز به ایجاد جایگاهای سوخت cng بیشتری دارد و برای رفاه حال مردم و رانندگان باید تلاش و پی‌گیریه‌ای لازم صورت گیرد.

مطالبه مردم این منطقه به حق است و خواسته آنها از مسئولین، پیگیری مطالبات آنان است چون که مردم شهرستان خدابنده در همه زمینه‌ها پا بر عرصه گذاشته و با تمام وجود گام‌های موثری برداشته‌اند.

امید است با همت دولت مردان و مسئولین، هر چه زودتر شاهد ایجاد و راه‌اندازی جایگاه سوخت cng در این مراکز باشیم تا باری از مشکلات ترافیکی از سطح شهر برداشته شود تا مردم این منطقه بتوانند خدمات خود را از شهرهای خود دریافت و سوخت خود را تامین کنند و نیاز نباشد به بخش مرکزی شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر