logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۷۵۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده:

دهه کرامت فرصت نشر فرهنگ رضوی است

دهه-کرامت-فرصت-نشر-فرهنگ-رضوی-است-
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده گفت: دهه کرامت فرصت بسیار پر برکت و ارزشمندی‌ برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به‌ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، علی‌اصغر اسکندری با تبریک دهه مبارک کرامت اظهار کرد: دهه اول ذی‌القعده، به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، «دهه کرامت» نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دهه کرامت فرصت بسیار پربرکت و ارزشمندی‌ برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل‌بیت به‌ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره‌مندی از دریای خروشان آموزه‌های قرآنی، زمینه آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به‌ویژه امام هشتم شیعیان و بانوی دو عالم حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدابنده دهه کرامت را یکی از مهم‌ترین و جریان آفرین‌ترین مناسکی دانست که در اقصی نقاط کشور دنبال می‌شود و گفت: شاید بتوان گفت دهه کرامت بعد از ماه‌های محرم و صفر و برخی از مناسبت‌های ماه مبارک رمضان یکی از مهمترین جریانات فرهنگی کشور محسوب می‌شود که در همه محلات، مساجد و هیأت مذهبی برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این دهه بهترین زمان برای  ارائه مفهوم خواهری، دختری، برادری، مادر و پدر بودن است و لازم است، خانواده‌ها نسبت به مناسبت‌های این ایام اهتمام داشته باشند.

وی به برنامه‌های برگزار شده اشاره کرد و گفت: در دهه کرامت دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان در معیت مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان خدابنده انجام شد و هدف از این دیدارها دادن روحیه معنوی خاص به این خانواده‌های مقاوم و صبور بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده ادامه داد: مراسم گلباران، غبارروبی و عطر‌افشانی مزارهای مطهر شهدا، تجلیل از کارمندان دختر اداره به مناسبت میلاد فاطمه معصومه(س) و روز دختر توسط اداره کل بنیاد شهید استان زنجان انجام شد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر