logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۷۵۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

دشمنان به دنبال شکستن قداست مادران ایرانی هستند

دشمنان-به-دنبال-شکستن-قداست-مادران-ایرانی-هستند
امام جمعه زنجان با اشاره به اهداف دشمنان انقلاب در تهاجم فرهنگی علیه ایران گفت: دشمنان به دنبال شکستن قداست مادران ایرانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی امروز در تجمع بزرگ خود جوش دختران و مادران زنجانی در حمایت از فراجا برای اجرای طرح نور در مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه بانوان زنجان همیشه در دفاع از آرمان‌های انقلاب پیشقدم بودند و این را از همان ابتدای پیروزی انقلاب اثبات کردند، اظهار کرد: بانوان زنجانی در تمامی تظاهرات دوران انقلاب همراه مردان بودند و دشمن این مسئله را برنمی‌تابد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه یکی از رجال سیاسی و نظامی آمریکا خود به این موضوع اعتراف می‌کند که ایران را نمیتوانند در جنگ رو در رو شکست دهند و براین اساس تاکید می‌کنند که باید با تهاجم فرهنگی وارد عمل شوند ادامه داد: دشمنان برای تهاجم فرهنگی در برابر ایران برنامه‌ریزی دقیقی کردند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه دشمن ۱۲ سال کار کرد برای اینکه بتواند از طریق تهاجم فرهنگی به ایران ضربه بزند عنوان کرد: دنبال بهانه بودند تا بتوانند کار را شروع کنند و جریان مهسا امینی بهانه شد و زن زندگی آزادی را شعار خود قرار دادند تا بتوانند به اهداف شوم خودشان برسند. 

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن شکستن قداست مادران بود و آنها می‌خواهند مادران به جای در آغوش گرفتن بچه سگ بغل بکنند افزود: آنها می‌خواهند عاطفه مادران ایرانی از بین برود و با این هدفشان بنیان خانواده‌ها سست شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه زنان و مادران ما باید بدانند آنانی که در آمریکا و اروپا نشستند دلسوز ما نیستند و آنها به دنبال منافع و سلطه بر ایران هستند خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز دختران و زنان جامعه ما این مسئله را متوجه شدند.

وی با اشاره به اینکه همه می‌دانند بانوان ایران قبل از اسلام نیز چادر داشتند و چادر هدیه زنان قبل از اسلام است، ادامه داد: مسئله عفت یک امر فطری بوده و هم تاکید دین و هم قانون است.

امام جمعه زنجان با تاکید براینکه حجاب اصالت زنان ایرانی است خاطر نشان کرد: برخی‌ها متاسفانه تحت تأثیر تهاجم فرهنگی و تبلیغات سوء دشمن قرار گرفتند و مسئله و اصالت اصلی که همان حجاب است را رها کردند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر