logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۷۵۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان خبر داد:

افزایش ۴ برابری آسفالت‌‌ریزی جاده‌های ماهنشان

افزایش-۴-برابری-آسفالت‌‌ریزی-جاده‌های-ماهنشان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان گفت: طول راه‌های آسفالت شده در سال ۱۴۰۲ حدود چهار برابر سال ۱۴۰۱ بود که قصد داریم در سال ۱۴۰۳ نیز مقدار قابل توجهی از راه‌ها را از نظر سطح کیفی برای مردم شهر ماهنشان ارتقا دهیم.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: آسفالت اجرا شده در سال ۱۴۰۲ حدود چهار برابر سال ۱۴۰۱ بود که قصد داریم در سال ۱۴۰۳ نیز مقدار قابل توجهی از راه‌ها از نظر سطح کیفی برای مردم شهر ماه‌نشان ارتقا دهیم. 

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: امسال محور پری به علم کندی، کردی، باغچه، رز، ویزمک، ساغرچی، گنج‌آباد، سیاه‌خانه بهسازی خواهند شد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان عنوان کرد: لکه‌گیری محور پری به میانج انجام شده و راه شریانی دندی به تخت سلیمان در حال انجام است و سایر راه‌ها اعم از دوزکند - صائین، حلب و میانج، انگوران و ماه‌نشان - پری بر حسب اولویت درجه آن‌ها و خرابی‌های موجود در برنامه لکه‌گیری قرار دارد.

وی ادامه داد: روکش راه‌های مواصلاتی ویزمک، کردی، سیاه‌خانه و ... و در راه‌های اصلی محور دندی به زنجان (بین پلیس راه تا روستای قره‌درق) و دندی به تخت سلیمان (بعد از دو راهی معدن) و ادامه محور قواق‌علیا و سفلی (از سمت سه راهی) از برنامه‌های سال جاری است.

جعفری ادامه داد: اعتبار برخی از پروژه‌ها از محل حقوق دولتی معادن تامین می‌شود و برخی دیگر از ردیف‌های استانی و ملی. 

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این برنامه‌ها اولویت‌بندی اجرا برحسب خرابی، سریع‌الوصول بودن و تخصیص اعتبارات مربوطه خواهد بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماهنشان ابراز کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای علاوه بر پروژه‌های تعریف شده، در امر نگهداری راه‌ها نیز در حال تلاش و برنامه‌ریزی مستمر است.

وی یادآور شد: هزینه‌های این اقدامات نیز هم وزن پروژه‌های دارای اعتبارات است که امسال نیز به صورت موازی شروع شده‌اند و راهداران به صورت تمام ظرفیت در حال انجام آن‌ها هستند.

جعفری تاکید کرد: در نظر داریم نقاطی از محورهای شهرستان را با خاکبرداری و افزایش میدان دید ایمن‌سازی کنیم که این امر نیز در برنامه قرار دارد.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه مقاطعی از محورهای دندی - زنجان در محدوده روستای قرایی تا چایرلو و محور مشمپا به قیطول که در حوزه استحفاظی شهرستان زنجان و بخش زنجانرود قرار دارد، توسط همکاران استان در برنامه روکش آسفالت قرار دارد که بیشترین بهره‌برداری از این مقاطع هم توسط اهالی شهرستان ماه‌نشان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر