logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۷۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبر داد:

ساماندهی ۲۸ هزار نیروی جوان در هلال‌احمر زنجان

ساماندهی-۲۸-هزار-نیروی-جوان-در-هلال‌احمر-زنجان-
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حمایت از سلامت و زندگی انسان از اهداف بلند جمعیت هلال احمر است و ۲۸ هزار نیروی جوان در جمعیت هلال احمر سازماندهی شده‌اند که در بخش‌های مختلف به ویژه امور عام‌المنفعه با هلال احمر همکاری ویژه دارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حکمت‌الله هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر به تاریخچه شکل‌گیری این جمعیت اشاره داشت و اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر زنجان رشد خوبی را در حوزه‌های مختلف داشته است این بیانگر پیشرفت در این حوزه است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در سال جاری ۷۰ میلیارد ریال کمک مالی با مشارکت خیران در حوزه درمان و توان‌بخشی صورت گرفت و هلال‌احمر استان زنجان نقش موثری در کاهش نیاز مددجویان و نیازمندان داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان عنوان کرد: حمایت از سلامت و زندگی انسان از اهداف بلند جمعیت هلال‌احمر است که تفاهم، دوستی، صلح پایدار و حمایت از جان و مال انسان‌ها از برنامه‌های اصلی محسوب می‌شود درحالیکه این جمعیت تنها در بحث حوادث و سوانح بیشتر شناخته شده است.

هاشمی ابراز کرد: از دیگر اقدامات هلال‌احمر زنجان ایجاد پنج پایگاه جاده‌ای است که در حال حاضر سه پایگاه با ۲۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است و دو پایگاه دیگر نیز سال بعد راه‌اندازی خواهد شد و باید در نظر داشت که در حوزه حوادث و سوانح هلال‌احمر اقدامات مهم و ارزشمندی انجام داده است.

وی اضافه کرد: 14 خانه هلال شهری و روستایی همزمان با سراسر کشور در زنجان افتتاح شده است و خانه‌‌های هلال بستر خوبی برای اجرای برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف هستند و خانه‌های هلال فقط درحد افتتاح نیستند بلکه در مناطق آسیب پذیر بیشترین کاربرد را دارد.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان عنوان کرد: هلال‌احمر زنجان در بحث داروهای خاص و شیمی‌درمانی نیز فعالیت‌های مفیدی داشته است و با علوم پزشکی زنجان هماهنگی‌هایی برای رفع مشکلات مربوط به داروهای بیماران خاص و شیمی درمانی انجام داده است.

هاشمی افزود: ۱۶ هزار نفر جزو جمعیت هلال‌احمر در استان هستند که در این حوزه ساماندهی و فعالیت دارند.

وی گفت: جذب و استخدام ۸۱ نفر از داوطلبین هلال‌احمر در سال گذشته انجام شده است که با توجه به مولد‌سازی و افزایش درآمد هلال‌احمر استان افراد بیشتری جذب و استخدام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر زنجان اضافه کرد: درباره بر طرف کردن نیازهای مربوط به نیازمندان از قبیل تهیه و تنظیم انگشت هوشمند پای هوشمند اقداماتی انجام شده است تا تسکینی برای درد نیازمندان در جامعه باشد.

وی گفت: ۲۸ هزار نیروی جوان در این جمعیت سازماندهی شده‌اند که در بخش‌های مختلف به ویژه امور عام‌المنفعه با هلال‌احمر همکاری ویژه دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر زنجان افزود: جذب و استخدام ۸۱ نفر از داوطلبین هلال‌احمر در سال گذشته انجام شده که توجه به مولد‌سازی و افزایش درآمد هلال‌احمر استان افراد بیشتری جذب و استخدام می‌شود.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر