logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۷۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده خبر داد:

تجلیل از دختران در حرم قیدارنبی (ع) خدابنده

-تجلیل-از-دختران-در-حرم-قیدارنبی-(ع)-خدابنده
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خدابنده از برگزاری مراسم تجلیل از دختران با نام معصومه در حرم مطهر قیدارنبی (ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، رضا محمدی با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و همچنین روز دختر به همه دختران ایران زمین بیان داشت: حضرت معصومه(س)، الگوی زنان جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید

وی پیرامون شخصیت والای کریمه اهل بیت گفت: حضرت معصومه(س)، این شخصیت نورانی، الهی و جلیل‌القدر دارای ویژگی‌ها و خصوصیات متعددی است که به دو دسته کلی تقسیم می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده ادامه داد: دسته‌ای از این ویژگی‌ها مثل انتساب به خاندان رسالت و امامت یا مقام شفاعت آن حضرت برای شیعیان ویژه آن حضرت است که از دسترس عموم شیعیان خارج است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دسته‌ی دیگر از خصوصیات شخصیتی حضرت معصومه(س) همانند صبر، علم آموزی، هجرت، تقوا، ولایت‌گرایی و دیگر ارزش‌ها در زندگی و شخصیت آن حضرت برای زنان جامعه اسلامی قابل الگوبرداری است.

وی افزود: در این ایام برنامه‌های متنوعی از سوی اداره کمیته امداد شهرستان خدابنده برگزار شد که مهمترین آنان برگزاری مراسم ویژه روز دختر در حرم مطهر حضرت قیدارنبی (ع) به تعداد ۱۰۰ نفر بود که در این برنامه جمع کثیری از دختران و خانواده‌های آنان حضور داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده ادامه داد: تجلیل از دختران با نام معصومه به تعداد ۱۲ نفر با اهداء جایزه انجام شد و همچنین برگزاری مراسم زیارت عاشورا ویژه پرسنل این مجموعه محقق شد.

وی افزود: در این ایام، بازدید و عیادت از بیماران صعب‌العلاج صورت گرفت که با انجام این کار می‌خواستیم گوشه‌ای از مهر و محبت، دلداری و امیدواری را به این بیماران منتقل کنیم و از نزدیک از مشکلات آنان مطلع شویم، این طرح در قالب مفتاح‌الجنه انجام شد.

محمدی یادآور شد: برپایی کارگا‌ه‌های آموزشی، مشاوره‌های فردی و گروهی برای جوانان با همکاری کلینیک رز در ایام دهه مبارک کرامت انجام می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر