logo
امروز : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۷۵۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

صدور ۱۶۸۳ پروانه اشتغال بکار مهندسی در زنجان

صدور-۱۶۸۳-پروانه-اشتغال-بکار-مهندسی-در-زنجان
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: یک هزار و ۶۸۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در زنجان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان زنجان، احسان ذبیحیان گفت: طی سال گذشته تعداد یک هزار و ۶۸۳ فقره پروانه اشتغال مهندسی، کاردانی و معماران تجربی در ۱۸ نوع مجوز برای متقاضیان حقیقی و حقوقی، بر اساس درخواست ثبت شده در سامانه شامل صدور، تمدید، ارتقا و یا تغییر پروانه در استان زنجان صادر شده است.

بیشتر بخوانید

وی به صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته تعداد یک‌هزار و ۶۸۳ فقره پروانه اشتغال مهندسی، کاردانی و معماران تجربی در ۱۸ نوع مجوز برای متقاضیان حقیقی و حقوقی، بر اساس درخواست ثبت شده در سامانه شامل صدور، تمدید، ارتقا و یا تغییر پروانه در استان صادر شده‌ است.

رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: با توجه به وظایف مشخص شده در قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، از ابتدای سال ۱۴۰۱ صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی به‌صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و توسط این اداره انجام‌ می‌شود.

وی گفت: همچنین از آذر ماه سال ۱۴۰۱ تمدید و تغییرات پروانه اشتغال مهندسی هم به‌صورت الکترونیکی و از سامانه سپامک انجام‌ می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر