logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۷۵۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید به استان زنجان

ورود-سامانه-بارشی-جدید-به-استان-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از روز یکشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد، که فعالیت خود را با وزش باد نسبتا شدید آغاز می‌کند.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است و شرایط جوی نسبتا پایداری برای استان پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: از روز یکشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد که فعالیت خود را با وزش باد نسبتا شدید آغاز می‌کند و هشدار زرد رنگ در این باره توسط اداره کل هواشناسی استان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همشهریان دقت لازم درباره هشدارهای هواشناسی صادر شده داشته باشند  و از تردد در مسیر رودخانه‌ها جدا خودداری کنند تصریح کرد: به دلیل اینکه احتمال گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیر و آسیب به تاسیسات کم استحکام بالا است بنابراین همشهریان دقت لازم داشته باشند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۳ درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت دو درجه افزایش یافته است.

سلطانی ابراز کرد: داده‌های ایستگاه‌های استان زنجان در 24 ساعت گذشته، ایستگاه خیرآباد با یک درجه کمترین و ایستگاه‌ گیلوان با 32 درجه بیشترین دماهای استان ثبت شدند.

وی ادامه دارد: طی 24 ساعت گذشته دمای زنجان هفت و ۲۲ درجه، ابهر ۶ و ۲۵، خرمدره ۹ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۲۹ درجه، قیدار ۹ و ۱۹ درجه، سلطانیه چهار و ۲۱ درجه و ماهنشان ۹ و ۲۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر