logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۷۴۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

دشمن از حج برائت بیمناک است

دشمن-از-حج-برائت-بیمناک-است-
امام جمعه طارم با بیان اینکه حج فقط یک آئین و برنامه نیست بلکه دارای روح و فلسفه عظیم است گفت: دشمن از حج برائت بیمناک است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن اعزام افراد به زیارت بیت‌الله الحرام زائرین از مراسم حداکثر استفاده معنوی داشته باشند اظهار کرد: چنانچه مقام معظم رهبری در دیداری که با مسئولان و کارگزاران مطالبی فرمودند از جمله؛ حج امسال حج برائت است آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه حج فقط یک آئین و برنامه نیست بلکه دارای روح و فلسفه عظیم است و عصاره، خلاصه و خمیر مایه حج ابراهیمی چیزی جز تبیین، آگاهی و هم افزایی بندگان خدا در مسیر حل مشکلات جوامع اسلامی نیست ابراز کرد: باید اتحاد و یکپارچگی در برابر جریان ظلم وجود داشته باشد.

امام جمعه طارم عنوان کرد: امروز می‌بینیم که بیش از هفت ماه است که یک تاریخ تلخ در غزه اتفاق می‌افتد و ماشین کشتار و نسل‌کشی صهیونیستی و حامیان غربی لحظه‌ای متوقف نمی‌شود.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه می‌بینیم خیزش جهانی دانشجویان دانشگاه‌های جهان جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین چهره جدید به خود گرفته است تصریح کرد: جهاد تبیین جواب می‌دهد و این اتفاق یادآور تدبیر مقام معظم رهبری در 10 سال پیش است که برای جوانان اروپایی و آمریکا نامه نوشتند و فرمودند؛ من از شما جوانان می‌خواهم اجازه ندهید با چهره پردازی‌ها بین شما و واقعیت سد عاطفی و احساسی ایجاد کنند.

وی گفت: دشمن از حج برائت بیمناک است و این برائت و انزجار باعث خیزش جدید در سراسر دنیا علیه این رژیم جعلی و نامشروع خواهد بود.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه امروز آمریکا دیگر قدرت برتر جهان نیست و این ضعف در مسئله اوکراین و غزه به خوبی خود را نشان می‌دهد افزود: هدف اصلی آمریکا ماندن اسرائیل و امنیت آن است که به امید خدا هیچ کدام از این‌ها اتفاق نخواهد افتاد و اسرائیل نابود و از صحنه روزگار محو خواهد شد.

 وی با بیان اینکه روزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست می‌خواندند اما امروز حرف خودشان را پس می‌گیرند و وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد مخالف تروریست خواندن سپاه هستیم اضافه کرد: تنها امید اسرائیل آمریکا و تنها برگ برنده آمریکا وتو است و خود آمریکا توسط دانشجویان خود ذلیل خواهد شد.

امام جمعه طارم گفت:حلول ماه ذی‌القعده و ولادت شفیعه روز جزا و کریم اهل بیت(ع) حضرت معصومه و روزدختر و آغازدهه کرامت را تبریک عرض می‌کنیم.

وی ادامه داد: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است که مردم شریف مد نظر داشته و حتما شرکت کنند تا نماینده مورد نظر با ملاحظات شاخص انتخاب شود و حضور پای صندوق رای نشانه اقتدار، قدرت، عزت و امنیت کشور است.

امام جمعه طارم عنوان کرد: تبریک هفته جمعیت هلال‌احمر به زحمتکشان عزیز و داوطلبان گرامی که کارشان مقدس، ایثار و فداکاری را نشان می‌دهد.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر