logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۷۴۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان خبر داد:

فعالیت ۴۹۱ شعبه اخذ رای در 2 حوزه انتخابیه زنجان+ فیلم

فعالیت-۴۹۱-شعبه-اخذ-رای-در-2-حوزه-انتخابیه-زنجان+-فیلم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به فعالیت ۴۹۱ شعبه اخذ رای در دو حوزه انتخابیه زنجان گفت: از این تعداد ۲۸۹ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه به صورت سیار در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی امروز بعد از حضور در پای صندوق‌ رای در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری فرآیند انتخابات در دو حوزه انتخابیه استان زنجان گفت: این اقدام با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده پیش رفت و امروز ناظرين و نمایندگان فرمانداری در محل‌های رای‌گیری مستقر شدند.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه فراینده انتخابات همانند دور اول به صورت نیمه‌الکترونیکی برگزار می‌شود ادامه داد: در این روش هویت رای دهنده به خوبی و دقت احراز می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه در سطح استان زنجان در این دوره ۴۹۱ شعبه در دو حوزه انتخابیه ایجاد شده است بیان کرد: از این تعداد ۲۸۹ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه به صورت سیار در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: مجموع نقاطی که شعبات ثابت و سیار رای‌گیری می‌کنند ۹۲۱ نقطه بوده و شعبات رای‌گیری در شهرها و روستاهای این دو حوزه انتخابی ایجاد شده است. 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر