logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۷۴۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

بهره‌مندی از هوشمندسازی مصنوعی‌ تولید ثروت می‌کند

بهره‌مندی-از-هوشمندسازی-مصنوعی‌-تولید-ثروت-می‌کند-
استاندار زنجان با بیان اینکه کشور در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت‌های زیادی را کسب کرده که جزو افتخارات است گفت: بهره‌مندی از دانش هوشمندسازی مصنوعی‌ تولید ثروت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت تجلیل از مقام شامخ اساتید که در سالن همایش بین‌المللی روزبه برگزار شد گفت: اهمیت به مسئله استقلال کشوری امری مهم و از شاخصه‌های اصلی محسوب می‌شود و به دست آوردن استقلال به راحتی نیست و مشقت زیادی دارد و باید در نظر داشت که دنیا دو قطبی حاکم به ویژه نظام سلطه به راحتی اجازه استقلال به کشورها را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: کشور در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت‌های زیادی را کسب کرده که جزو افتخارات است و باید در نظر داشت در این حوزه ۵۰ درصد رضایت مردم در نحوه سرویس‌دهی خدمات بهداشتی و درمانی است.

استاندار زنجان عنوان کرد: اهمیت بخشیدن به مسائل و مشکلات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باعث افزایش میزان رضایت عموم در بین مردم می‌شود و برخی دشواری‌ها در خصوص مسائل معیشتی وجود دارد که موجب می‌شود اتفاقات خوب در جامعه چندان دیده نشود.

افشارچی ابراز کرد: باید توجه داشت که بر تحقیقات علمی و پژوهشی بیشتر از گذشته متمرکز شویم و این بحث در دانشگاهای پزشکی مورد توجه قرار داده شود و نباید به وضعیت موجود تنها اکتفا شود و باید سعی و تلاش کرد تا قدرت چانه‌زنی بین‌اللمل را افزایش داد.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از هوشمندسازی مصنوعی‌ مبتنی بر داده‌های گردآوری شده امری مهم است اظهارکرد: به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان اتفاقات خوب و خوشایندی را رقم زد و تولید ثروت کرد و باید از ظرفیت‌های کنونی نهایت استفاده را برد.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز با بیان اینکه معلمین، اساتید و قشر فرهیخته در جامعه نقش بسزایی در بحث امید آفرینی دارند و امید آفرینی یک نیاز کنونی محسوب می‌شود ابراز کرد: امید آفرینی برای نسل‌های جدید اهمیت ویژه دارد.

وی گفت: شغل معلمی به گونه‌ای است که معلم می‌‌سوزد و با شمع وجود خود دیگران را روشن نگه می‌دارد و جایگاه معلم و اساتید در جامعه شامخ است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر