logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۷۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای واحد ابهر:

انتخابات وظیفه شرعی و حقوقی ملت است

انتخابات-وظیفه-شرعی-و-حقوقی-ملت-است
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد ابهر با بیان اینکه اهمیت حضور مردم در این دوره از انتخابات همانند دور اول است، گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، دینی و حقوقی تمام مردم است.

مهدی صبوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر انتخابات دارند و این موضوع را وظیفه شرعی، دینی و حقوقی تمام مردم می‌دانند گفت: مردم ایران سهمی در آینده سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خود دارند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: تعداد کاندیدها در دو حوزه انتخابیه استان در دور دوم به دو تن رسیده است ولی در دور اول با انبوهی از کاندیدها مواجه بودیم که فرایند تصمیم‌گیری را برای مردم سخت‌تر می‌کرد. 

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای واحد ابهر با اشاره به اینکه مردم باید در دور دوم انتخابات نیز شرکت کنند و این فرصت طلایی را غنیمت شمارند گفت: مشارکت پرشور مردم در حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده اهمیت بسزایی دارد چرا که نماینده‌ای با پشتوانه رأی بالا، قطعاً مؤثرتر از نماینده‌ای است که پشتوانه رأی پایینی دارد. 

وی ادامه داد: با وجود تحریم‌ها، فشارهای اجتماعی و اقتصادی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی به‌ منظور کاهش مشارکت اجتماعی مردم ایران وارد می‌کنند، ملت ایران بار دیگر با حمایت حداکثری خود در انتخابات حماسه‌آفرین خواهند بود. 

صبوری تاکید کرد: از مردم و اساتید و جامعه دانشگاهی خواهشمندم سرنوشت کشور خود را جدی بگیرند و 21 اردیبهشت ماه جاری حضور قدرتمند خود را به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر