logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۷۴۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بانوی وزنه‌بردار زنجانی در گفتگو با موج‌رسا:

مسئولان به فکر دوران بازنشستگی ورزشکاران باشند

مسئولان-به-فکر-دوران-بازنشستگی-ورزشکاران-باشند
بانوی وزنه‌بردار زنجانی گفت: مسئولان باید به فکر دوران بازنشستگی ورزشکاران بعد از دوران قهرمانی نیز باشند و شغلی آبرومند و در شان ورزشکار برای آنها در نظر بگیرند.

الهه رزاقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امیدوارم هیچ ورزشکاری دغدغه‌ فکری نداشته باشد گفت: ورزشکاران دغدغه‌های زیادی دارند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این اتفاق خوبی است که نگاه رئیس جمهور ورزشی است، افزود: بنده امیدوارم شرایط به سمتی پیش برود که هیچ ورزشکاری دغدغه‌های مالی نداشته و با قدرت و جدیت بیشتر به ورزش کردن بپردازد. قطعا آرامش فکری و ذهنی می‌تواند کلیدی باشد برای موفقیت‌های بیشتر، از وزیر ورزش و جوانان هم تشکر می‌کنم و امیدوارم مثل همیشه حامی ورزشکاران باشند.  

بانوی وزنه‌بردار زنجانی عنوان کرد: امیدوارم مسئولان به فکر دوران بازنشستگی ورزشکاران بعد از دوران قهرمانی نیز باشند و شغلی آبرومند و در شان ورزشکار برای آنها در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر