logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۷۴۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان:

مشارکت مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز است

مشارکت-مردم-در-انتخابات-سرنوشت‌ساز-است-
عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: همه اذهان جامعه آگاه هستند که نقش و تاثیر مهمی در رقم زدن سرنوشت کشور خود دارند و مسئله انتخابات یکی از جایگاه‌هایی است که جوامع بشری می‌توانند خودشان را در سرنوشتی که برای آن‌ها رقم می‌خورد، دخالت بدهند.

علی بدرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه همه اذهان جامعه آگاه هستند که نقش و تاثیر مهمی در رقم زدن سرنوشت کشور خود دارند و مسئله انتخابات یکی از جایگاه‌هایی است که جوامع بشری می‌توانند خودشان را در سرنوشتی که برای آن‌ها رقم می‌خورد دخالت بدهند گفت: خوشبختانه در کشور ایران سالیان سال است که از پیروزی انقلاب می‌گذرد و مردم همیشه در صحنه حضور فعال و پر رنگ خود را به نمایش گذاشته‌اند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در حال حاضر رژیم صهیونیستی به روش‌های مختلف آماده عملیات ویرانگرانه و ضدامنیتی علیه ایران است و هم‌اکنون چشم دستگاه‌های محاسباتی دشمن به انتخابات و میزان مشارکت مردم است. 

عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری است که مردم آن تمامی مسئولین را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم انتخاب کرده و این یک حسن بسیار خوبی به حساب می‌آید عنوان کرد: در این برهه از زمان هم شرکت و تاثیرگذاری در انتخابات بسیار حائز اهمیت است. 

وی ادامه داد: با شرکت آگاهانه و انتخابی درست در انتخابات تهدیدات سیاسی و نظامی دشمنان را خنثی کرده و محاسبات آن‌ها را منحل می‌کنیم.  

بدرخانی خاطرنشان کرد: از کلیه دانشجویان اساتید و مردم ایران خواهشمندم در دوره دوم انتخابات مشارکت داشته و با انتخاب اصلح و برتری که دارند نقش خود را در تصمیم گیری‌ها ایفا کنند.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر