logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۷۴۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت اسکواش استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

اعزام ۲ ورزشکار زنجانی به مسابقات اسکواش

اعزام-۲-ورزشکار-زنجانی-به-مسابقات-اسکواش-
رئیس هیأت اسکواش استان زنجان با بیان اینکه دومین دوره از مسابقات اسکواش به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان آغاز شده است گفت: دو نفر از ورزشکاران با استعداد زنجانی نیز به این مسابقات اعزام شده‌اند.

سید ولی موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه دو نفر از ورزشکاران با استعداد زنجانی به مسابقات اسکواش استان گلستان اعزام شدند گفت: علیسان موسوی در رده سنی کمتر از ۱۱ سال و محمدامین حسینی در رده سنی کمتر از ۱۷ سال به همراه مربی پاکستانی مهدی محمد در شهر گرگان به رقابت می‌پردازند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: علیسان موسوی و محمد‌امین حسینی برای اولین بار در این مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کرده‌اند که امیدواریم بتوانند نتیجه خوب و قابل قبولی را کسب کرده و سهمی در درخشش استان زنجان داشته باشند.  

رئیس هیأت اسکواش استان زنجان با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات اسکواش در استان گلستان برگزار می‌شود گفت: ۶۸ ورزشکار پسر و ۷۸ ورزشکار دختر از ۱۵ استان در پنج رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده، رقابت می‌کنند.  

وی ادامه داد: این مسابقات به مدت پنج روز در خانه اسکواش گرگان برگزارخواهد شد و امیدواریم در دوره‌ها و رقابت‌های بعدی هم این دو ورزشکار زنجانی خوش درخشیده و در اردو‌های تیم ملی نیز شاهد افتخار‍‌آفرینی آن‌ها باشیم.  

موسوی عنوان کرد: مهم‌ترین رویدادی که در پیشرو داریم فراخوان جذب دختر و پسر در رده سنی هشت تا ۱۶ سال برای سوم خرداد ماه سال جاری که در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد و همه علاقمندان می‌توانند در این استعدادیابی شرکت کنند. استعدادیابی با حضور مربی مهدی محمد خواهد بود و ارزشیابی نفرات زیر نظر وی انجام می‌شود.     


 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر