logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۷۳۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر خبر داد:

احداث مجتمع بزرگ تجاری و درمانی در ابهر

احداث-مجتمع-بزرگ-تجاری-و-درمانی-در-ابهر
فرماندار ابهر گفت: در محوطه حیاط اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر که سالیان سال به صورت مخروبه بود با تغییر کاربری، یک مجتمع بزرگ تجاری و درمانی در ابهر احداث خواهد شد.

احمد ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در کمیته کار و هم در کمیسیون ماده پنج، طی هماهنگی‌هایی که فرمانداری با استاندار و معاون عمرانی استاندار انجام شد، جلسه ماده پنج که باید در مرکز استان برگزار شود، هماهنگ شد استثنائاً در شهرستان ابهر برگزار شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: موارد متعددی از مشکلات شهر را در این کمیسیون حل و فصل کردیم و نتیجه این جلسه خبر خوب برای مردم شهرستان ابهر که در میدان امام حسین محوطه حیاط که اکنون در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر است و سالیان سال (۳۰_۴۰ سال) بلاتکلیف باقیمانده بود با هماهنگی اوقاف و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، یک مجتمع بزرگ تجاری و درمانی در این محل احداث خواهد شد.

ذوالقدر تصریح کرد: این پروژه در جلسه کمیته کار و هم کمیسیون ماده پنج مصوب شد و مقرر شد سرمایه گذار کارهای مربوط به پروژه را انجام دهد. 

فرماندار ابهر با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین مراحل آن همین اخذ مجوز از کمیسیون ماده پنج و تغییر کاربری بود، گفت: خوشبختانه توانستیم مجوز تغییر کاربری را بگیریم و در روزهای آینده کارهای اجرایی و مراحل اداری را طی خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه ورودی شهر زیبایی بصری و منظر شهری خوبی را نداشت، گفت: احداث این مجتمع از نظر شهرسازی و مبلمان شهری یکی از کارهای ماندگار خوب برای شهرستان ابهر خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر