logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۷۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

حضور در نمایشگاه‌های چند ملیتی باعث تسهیل فرایند ارزآوری می‌شود

حضور-در-نمایشگاه‌های-چند-ملیتی-باعث-تسهیل-فرایند-ارزآوری-می‌شود
امام جمعه خرمدره گفت: حضور فعال در نمایشگاه‌های چند ملیتی اکسپو و به ویژه توسعه روابط با بازارهای جذاب جدید می‌‌تواند تبعات مستقیم و غیرمستقیم اقتصادی مانند تسهیل درفرایند ارزآوری را به دنبال داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان، گفت: جامعه محصول آموزش و پرورش است؛ تعظیم علم و اهمیت دادن به آن پله اول تکریم جایگاه معلم و آموزش و پرورش است. آنچه که امروز با مشکل مواجه هستیم، بها ندادن به علم است. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ضعف در مطالعه و کتابخوانی نیز محصول همین معضل است، گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ باید با اقداماتی از قبیل الگوسازی درست برای معلمان، اجرای دقیق سند تحول آموزش و پرورش و توجه جدی به تقویت معاونت پرورشی، زمینه تحول جدی اخلاقی و علمی را در آینده کشور فراهم آوریم. 

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه عملیات وعده صادق در مقابله با صهیونیست‌ها عامل وحدت امید و همدلی از سویی و نشان دهنده اوج اقتدار کشور در سطح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بود، تصریح کرد: البته ابعاد مختلف موضوع روز به روز در حال روشن‌تر شدن است. حال انتظار مردم این است که دولت نسبت به انجام وعده صادق اقتصادی همت کند. 

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق اقتصادی می‌تواند عدالت را در جامعه حاکم کند. لازم است برنامه کوتاه مدت و بلند مدت اقتصادی تدوین و به مردم هم به صورت شفاف اعلام شود. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به برنامه عملیاتی همراه با انگیزه جدّی برای کنترل قیمت ارز خارجی از سویی و دلارزدایی اقتصاد یک ضرورت انکارناپذیر برای کنترل قیمت‌هاست گفت: در این زمینه دولت باید قید درآمدهای حاصل از افزایش قیمت دلار را زده و به دنبال روش‌های صحیح اقتصادی مبتنی بر اخلاق باشد.

وی خاطر‌نشان کرد: حضور فعال در نمایشگاه‌های چند ملیتی اکسپو و به ویژه توسعه روابط با بازارهای جذاب جدید می‌‌تواند تبعات مستقیم و غیرمستقیم اقتصادی مانند تسهیل درفرایند ارزآوری را به دنبال داشته باشد. 

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه اعتراضات گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حامل پیام‌های مهمی بود گفت: دانشگاه محل فکر و اندیشه بوده و جهت حرکت آینده جامعه را نشان می‌دهد که نویدبخش آینده‌ای روشن برای مقاومت با محوریت انقلاب اسلامی و جهانی شدن آن است. 

وی ادامه داد: این حرکت نشان دهنده بیداری جهانی مبتنی بر انقلابیگری در جوانان علیه ظلم و استبداد است که باز بر اساس گواهی تاریخ انقلاب‌ها، اصلی‌ترین عامل ثمردهی انقلاب‌ها، حضور تأثیرگذار جوانان است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور بیان کرد: این حرکت‌ها تا حد زیادی ثمره نگاه جهانی حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب به ویژه نامه‌های مهمی است که در 1393 و 1394 از سوی رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا تنظیم و ارسال شد که ناشی از نگاه راهبردی ایشان در مخاطب‌شناسی است. 

وی در بخشی دیگر با اشاره به 17 الی 22 هفته بسیج سازندگی گفت: بسیج غیر از جنگ در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی نقش‌آفرینی کرده که از جمله آن‌ها بسیج سازندگی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر