logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۷۳۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی رسیده است

اکنون-نوبت-وعده-صادق-اقتصادی-رسیده-است-
امام جمعه ایجرود گفت: اکنون نوبت طوفان‌الاقصی و وعده صادق اقتصادی رسیده است. باید ثبات و رونق اقتصادی، تشویق سرمایه‌گذار و جذب سرمایه صورت بگیرد و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برملا شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود، ضمن اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان گفت: معلمان، پرورش‌دهندگان ادب و فضیلت، سازندگان آینده ملت و کشور و قهرمانان دلسوز برای جامعه هستند.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر حمایت واقعی و عملی از کار و کارگر با استفاده از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران گفت: تحقق حمایت واقعی، عملی و اثرگذار از کار و کارگر نیازمند کاهش تورم، ثبات اقتصادی، به صرفه‌شدن تولید و تولیدات دانش‌بنیان است.

امام جمعه ایجرود با اشاره به ایجاد انگیزه و شوق عمومی مردم از انجام عملیات‌های غرورآفرین و افتخارآمیز جبهه مقاومت و مسلمانان به‌ویژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: اکنون نوبت طوفان‌الاقصی و وعده صادق اقتصادی رسیده است. باید ثبات و رونق اقتصادی، تشویق سرمایه‌گذار و جذب سرمایه صورت بگیرد و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برملا گردد.

وی با تشکر از اقدامات خوب پلیس و طرح نور فراجا گفت: مراقب باشیم که غرب برای نجات خودش، به موضوع حجاب و عفاف حمله نکند. دشمنان با ایجاد فتنه‌های مختلف، قصد به چالش کشیدن مقوله مهم حجاب را دارند اما باید به خوبی بدانند که مردم ایران اسلامی، عفیف‌ترین مردم دنیا هستند.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به آغاز حملات علیه پایگاه‌های آمریکا در منطقه گفت: این حملات ماهیت دفاعی دارد و در واکنش به اقدام آمریکایی‌های جنایتکار علیه مقاومت عراق انجام شد.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر با تبریک این مناسبت و تقدیر از کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: هلال‌احمر، اولین گروه در مواقع بروز بحران‌هایی نظیر سیل، زلزله، جنگ و غیره است که به امدادرسانی و کمک به حادثه‌دیدگان می‌پردازد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر