logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۷۳۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

دولت برای رفع مشکلات اقتصادی نقشه روشن تهیه کند

دولت-برای-رفع-مشکلات-اقتصادی-نقشه-روشن-تهیه-کند
امام جمعه قیدار گفت: دولت و بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است باید نقشه روشن و اقدامات نقطه زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در عظمت منزلت و مقام معلم همین کافی است که بزرگ‌ترین معلم جهان بشریت حضرت رسول خاتم(ص) به این ویژگی خود افتخار می‌کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت خواندند و با اشاره به اینکه آموزش‌ و پرورش از لحاظ اهمیت و تأثیرگذاری با هیچ دستگاه دیگری قابل مقایسه نیست.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مقام معظم رهبری پارسال در دیدار معلمان عبور از گردنه‌های دشوار پیشرفت همه جانبه کشور، را  بدون کمک و ایفای نقش آموزش و پرورش غیر ممکن دانستند.

وی به روز صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: روز جهانی هلال‌احمر و صلیب سرخ است و در جمهوری اسلامی ایران نیز مصادف با روز هلال احمر و آغاز هفته هلال احمر است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: بیشتر ما پرچم هلال‌احمر را در هنگام بروز حوادث مشاهده می‌کنیم؛ چون که در هنگام حوادث هلال‌احمر پیشتاز است.

وی افزود: این روزها با این که حدود سه هفته از عملیات غرور‌آفرین وعده صادق می‌گذرد بحث‌ها و صحبت‌ها پیرامون این عملیات ادامه دارد و موضوع اصلی در قضیه عملیات صادق اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است مسأله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مسأله شکست هیمنه اسرائیل جنایت‌کار، مسأله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.

وی افزود: عملیات ترکیبی «وعده صادق» دارای ابعادی گسترده و چندلایه‌ای برای ایران، منطقه و جهان بوده است و اقدام راهبردی که جبهه عبری عربی غربی را به زانو درآورد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: ایران با چندین موشک کروز و بالستیک و ده‌ها پهپاد، محاسبات و اقدامات حداقل ده کشور قدرتمند غربی و عربی را درهم ریخت و همه اقدامات پدافندی آنان را خنثی کرد.

وی افزود: شاید کمتر توجه کرده باشیم که طوفان‌الاقصی و وعده صادق توطئه‌های اقتصادی دشمن را هم درهم ریخت.

امام جمعه قیدار ادامه داد: اکنون با این تجربه موفق، قوای سه گانه و همه دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی برای ثبات اقتصادی، باید طوفان‌الاقصی و الوعدالصادق اقتصادی را ایجاد کنند.

وی افزود: دولت و بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است باید نقشه روشن و اقدامات نقطه زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی را هدف قرار دهند و بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش دهند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: در وعده صادق اقتصادی، نیاز به وحدت در تمام ساحات داریم  و نیاز به اتاق عملیات مشترک اقتصادی داریم که طراحی نقشه و عملیات براساس یک تقسیم کار دقیق و درست انجام شود.

وی افزود: وعده صادق اقتصادی این است که دولت محترم برای جهش تولید ساز و کارهای واقعی حضور مردم را هرچه سریعتر بررسی کند و بهترین راه‌ها و سازوکارها برای مشارکت مردم در تحقق جهش تولید را برگزیده و عملی سازد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر