logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۷۳۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهر دندی:

مادران بازوی پرتوان جوانی جمعیت هستند

مادران-بازوی-پرتوان-جوانی-جمعیت-هستند
امام جمعه شهر دندی گفت: جامعه مامایی از یک سو با ایفای نقش محوری خود در تامین سلامت زنان و نوزادان یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های تامین سلامت خانواده را تشکیل می‌دهند و از سوی دیگر، بازویی پرتوان در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محسوب می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر در خطبه‌های امروز نماز جمعه دندی ضمن تبریک روز ماما از زحمات همه ماما‌ها و پزشکان خانواده تقدیر و تشکر کرد و گفت: جامعه مامایی از یک سو با ایفای نقش محوری خود در تامین سلامت زنان و نوزادان یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های تامین سلامت خانواده را تشکیل می‌دهند و از سوی دیگر، بازوی پرتوان در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مسئولان باید وعده صادق اقتصادی را نیز عملیاتی کنند، عملیات ترکیبی «وعده صادق» دارای ابعادی گسترده و چند لایحه‌ای برای ایران، منطقه و جهان بوده است.

امام جمعه شهر دندی تصریح کرد: اقدامی راهبردی که جبهه عبری عربی غربی را به زانو درآورد.

 وی ابراز کرد: ایران با چندین موشک کروز و بالستیک و ده‌ها پهپاد، محاسبات و اقدامات حداقل ده کشور قدرتمند غربی و عربی را درهم ریخت و همه اقدامات پدافندی آنان را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر افزود: دولت و بانک مرکزی و وزارت‌‌خانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است باید نقشه روشن و اقدامات نقطه‌زن بر علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه و تدارک ببینند.

وی تاکید کرد: خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی هدف قرار دهند و بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش دهند.

امام جمعه دندی تاکید کرد: وعده صادق اقتصادی این است که دولت محترم برای جهش تولید ساز و کارهای واقعی حضور مردم را هرچه سریع‌تر بررسی کند.

وی یادآور شد: باید بهترین راه‌ها و ساز‌وکارها برای مشارکت مردم در تحقق جهش تولید را برگزیده و عملی سازد.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر با اشاره به خیزش و بیداری دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گفت: حوادث این روزهای دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجار از جنایات دهشتناک صهیونیست‌ها، رویدادی بی‌سابقه را رقم زده است.

وی در رابطه با نامه ده سال قبل مقام معظم رهبری به نسل جوان و دانشجویان غربی خاطرنشان کرد: 10 سال پیش امام خامنه‌ای برای جوانان اروپا و آمریکا در کمال امید به آینده روشن و آگاهی زمان‌شناسانه نسبت به پیچ تاریخی دنیا، دو نامه مرقوم کردند.

امام جمعه دندی بیان کرد: نامه اول در بهمن‌ ماه ۱۳۹۳ و نامه دوم که مفصل‌تر از نامه اول است، 10 ماه بعد در آذر ماه ۱۳۹۴ بود.

وی ابراز کرد: هریک از نامه‌ها مانند عطرگلی در فضای جوامع دانشگاهی غرب پیچید که امروز شاهد به ثمر نشستن آن در بیداری وجدان‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر تصریح کرد: اقدامات جانیانه و وحشیگرایانه پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان عملا نشان داد حنای آزادی بیان غربی‌ها خیلی وقت هست که رنگ باخته و برای حفظ سرنگونی مکتب لیبرال سرمایه‌دارای از هرجنایتی استفاده می‌کنند.

وی خطاب به دانشجویان آمریکا و اروپا یاد آور شد: شما صدای وجدان‌هایی هستید که زیر ظلم و ستم استبداد و اختناق اندیشه غرب طرفداری از مظلوم را سر می‌دهند.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به دستگیری ۲ هزار ۵۰۰ نفر از اساتید و دانشجویان طرفدار مردم مظلوم غزه گفت: استكبار جهانى و دشمنان بشریت همواره در مقابل بیدارى ملت‌ها احساس خطر كرده‌اند.

وی مطرح کرد: در هر نقطه‌اى از عالم، هر نهضت و جریانى كه با هدف بیدارى ملت‌ها و رهایى آنها از بندهاى استثمار و استعمار قد علم كرده است، نظام‌هاى مستكبر جهانى در پى سركوبى و خاموش كردن صداى این بیدارى برآمده‌اند.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر افزود: امروز در بیش از ۴۰ دانشگاه آمریکا و کشورهای اروپایی و استرالیا این دانشجویان هستند که مورد شدیدترین ضرب و شتم‌های تاریخ برای فریادخواهی از مظلومین فلسطین شدند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر