logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۷۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تصادف زنجیره‌ای ۲۳ مصدوم برجا گذاشت

تصادف-زنجیره‌ای-۲۳-مصدوم-برجا-گذاشت-
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه تصادف زنجيره‌ای دو پرايد، سه پژو405، تيبا و تريلی حادثه‌ساز شده است گفت: در پی این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شدند.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان به قزوین 100متر مانده به عوارضی زنجان لاين شمالی رخ داد اظهار کرد: برای انجام اقدامات‌ اولیه پیش‌بیمارستانی برای مصدومین حادثه ناشی از تصادف مامورین اورژانس در محل حادثه حضور فعال داشتند.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: در اثر تصادف زنجيره‌ای 23 نفر دچار مصدوميت شدند که برای انجام اقدامات پيش‌بيمارستانی سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

 رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان افزود: پس از ارزيابی‌های اولیه انجام شده يک مصدوم (خانم 60 ساله)، دو مصدوم (خانم 32 و37 ساله)، دو مصدوم (آقا 60 و خانم 65 ساله) برای درمان و رسیدگی‌های لازم به بيمارستان آیت‌الله موسوی منتقل شدند و ۱۸ نفر از مصدومین به صورت  سرپایی درمان شدند.

تقی‌لو ابراز کرد: مهمترین اصل در حوادث جاده‌ای حفظ خونسردی و تماس با شماره ۱۱۵ مرکز فوریت‌های پزشکی است که می‌تواند باعث نجات جان افراد دچار حادثه در جاده‌ها شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر