logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۷۲۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

غزه مسئله اول جهان است

-غزه-مسئله-اول-جهان-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه امروز دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به نسل‌کشی در غزه به پا خواسته و تظاهرات می‌کنند گفت: مسئله غزه یک مسئله جهانی و اول است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه سعی کنیم در دوره دوم انتخابات حضور گسترده و فعالی داشته باشیم تا نماینده شایسته و مورد نظر خود را انتخاب و به مجلس بفرستیم اظهار کرد: نمایندگان و منتخبین مردم بعد از نماینده شدن در بین مردم باشند.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با بیان اینکه سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع) را خدمت تمام مسلمین جهان تسلیت عرض می‌کنم گفت: این امام بزرگوار به دنبال حاکمیت الهی بودند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: عملیات «وعده صادق و طوفان‌الاقصی» محاسبات و اقدامات حداقل 10 کشور قدرتند غربی و عربی را در هم شکست و تمام اقدامات شوم آنها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه در سالروز خروج آمریکا از برجام 18 اردیبهشت سال (1397) بود که یک سال بعد در سال 1398 اعلام کاهش گام به گام تعهدات هسته‌ای از طرف ایران در پی عهد شکنی آمریکا قرار داریم اظهار کرد: آمریکا و تمام ابر قدرت‌ها می‌خواهند برهمه جا مسلط شوند و بعضی‌ها بر این خیال هستند که اگر با آمریکا مذاکره کنیم مشکل حل خواهد شد و در حالی که این موضوع اشتباه محض است و دشمنان می‌خواهند از این طریق بر ملت مسلط شوند.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس آمریکایی‌ها با صدام بر علیه ایران بودند و در حملات پشت صدام ایستادند و هر چه توانستند به او کمک رساندند افزود: متاسفانه در دهه 90 فرصت‌های طلایی بسیاری را به خاطر گره زدن همه چیز بر برجام از دست دادیم و باید با توان مضاغف برای جبران آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به نسل‌کشی در غزه به پا خواسته و تظاهرات می‌کنند اما با واکنش وحشیانه آمریکا مواجه هستند اضافه کرد: این نشان از بیداری و بصیرت دانشجویان جهان است. 

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: اما اتفاقی که در این دانشگاه‌ها افتاده است یادآور تدبیر مقام معظم رهبری در 10 سال پیش است که برای جوانان اروپا و آمریکا نامه نوشتند.

حجت‌الاسلام منصوی گفت: امروز دنیا با «طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق» بیدار شدند اما آینده اشغالگران تاریک و ناامید کننده است و مسئله غزه یک مسئله جهانی و اول است.

وی اضافه کرد: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد و افرادی که در این میان طرفدار حقوق بشر بودند رسوا شدند.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر