logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۷۲۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

نشست صمیمی با کاندیداهای انتخابات +عکس

نشست-صمیمی-با-کاندیداهای-انتخابات-+عکس
نشست صمیمی استاندار زنجان با کاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات با هدف تبیین شفاف فرایند مختلف انتخابات تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» نشست صمیمی نامزدهای انتخاباتی راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه زنجان-طارم و خدابنده با حضور استاندار زنجان و روسای ستاد انتخابات، هیأت نظارت و هیأت بازرسی انتخابات استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

این نشست با هدف تبیین شفاف فرایند مختلف انتخابات به ویژه اخذ رای نیمه‌الکترونیکی، بایدها و نبایدهای تبلیغات انتخاباتی، پاسخگویی به سوالات و استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات نامزدهای انتخاباتی تشکیل شد.

با این حال تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از نخست بامداد امروز ۱۳ اردیبهشت آغاز و تا ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان–طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

طبق اعلام دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم شامل کد انتخاباتی محمد اسماعیلی ۱۱، نبی‌اله محمدی ۲۲ و در حوزه انتخابیه خدابنده احمد بیگدلی ۱۱ و سعید رفیعی ۲۲ است.

گفتنی است 491 شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه (زنجان – طارم ) و ( خدابنده) مستقر هستند به طوری که در حوزه انتخابیه ( زنجان – طارم ) 199 شعبه ثابت و 132 صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده 90 شعبه ثابت و 70 صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر