logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۷۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور:

دغدغه مردم منطقه خدابنده، آبادانی و توسعه آن است

دغدغه-مردم-منطقه-خدابنده،-آبادانی-و-توسعه-آن-است
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در قیدار گفت: دغدغه مردم منطقه خدابنده آبادانی و توسعه آن است و با همبستگی که مردم این شهرستان دارند به گام‌های بلندی خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،مراسم جشن (جنگ شادی) آیین پاسداشت روز شورا، روز کارگر، روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در سالن فرهنگسرای اشراق قیدار به میزبانی شهرداری این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

علی اسلامی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که مهمان و سخنران این برنامه بود در خصوص عمران و آبادانی و نوع ساخت و ساز گفت: انسانها موجوداتی هستند که نیاز به جمع بودن و مشورت داشتن دارند و همه ما در نقطه نقطه شهری قرار داریم که باید آن را بسازیم.

وی افزود: خود مردم شهر بایستی دست به دست هم داده تا با همیاری و همکاری مسئولین بویژه مدیریت شهری و شورای شهری، ساخت و ساز با آگاهی و مدیریت لازم محقق شود.

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان داشت: دغدغه مردم منطقه خدابنده آبادانی و توسعه آن است و با همبستگی که مردم این شهرستان دارند به گام‌های بلندی خواهند رسید.

در ادامه صفر علی اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قیدار نیز به تشریح اقدامات و فعالیتهای انجام شده در طول این مدت پرداخت و گفت: در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ دوره ششم شورای اسلامی وارد عرصه شد.

وی افزود: در سالهای گذشته بودجه‌های شهرداری ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱ قیدار، از ۳۵ میلیارد به 64 و نیم میلیارد افزایش پیدا کرد و توانستیم تا به امسال بودجه را به رقم ۱۳۵ میلیارد محقق کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار به فعالیتهای انجام شده در حوزه های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: در بحث آسفالت ریزی با راه اندازی کارخانه آسفالت در پاییز سال گذشته، ۵ هزار تن آسفالت تولید شد.

وی با بیان اینکه در سطح شهر قیدار، ۲۵ هزارتن در طول ۲ونیم سال و تا سقف ۵۵ هزار تن آسفالت ریزی داشتیم به آسفالت‌ریزی امسال اشاره و گفت: در سال ۱۴۰۳ حدود ۳۰ هزار تن را در برنامه کاری خود خواهیم داشت.

این مقام مسئول به موضوع فضای سبز و پارکها نیز اشاره کرد و بیان داشت: ما دو پارک را به نام‌های گلستان و بانوان را عملیاتی و تحویل خواهیم داد و به حول و قوه الهی از لحاظ بازگشای‌یها در سطح شهر، کارهای خوبی انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار ادامه داد: مسیرهای زیادی در سطح شهر با مشارکت دستگاه‌ها بازگشایی و تسهیل شده است.

در پایان این مراسم با حضور مسئولین، از کارگران و معلمان نمونه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر