logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۷۲۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد:

بی‌خبری معاون عمرانی استاندار از نامه توقف اجرای المان غواصان

بی‌خبری-معاون-عمرانی-استاندار-از-نامه-توقف-اجرای-المان-غواصان
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در یک اتفاق نادر؛ دفتر فنی مکاتبه‌ای انجام و دستور توقف اجرای المان غواصان در میدان بسیج را داد، بنده با معاون عمرانی استاندار تماس گرفتم ایشان اعلام کردند که در جریان این کار نیستند!

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید ناصحی‌مقدم امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: امسال شهرداری و شورا برای اتمام به موقع انجام پروژه‌های عمرانی و استفاده مناسب از فرصت شش ماهه خیز برداشته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برخی پروژه‌هایی همانند طرح سبزه‌میدان و محور شمالی با تاخیر مواجه شد و علت تاخیر برخی از پروژه‌ها نیز معارضات تاسیساتی و بحث‌های ترافیکی است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در طرح سبزه‌میدان باید محور شمالی به صحن جنوبی متصل شود اما معطل اعلام نظر شورای ترافیک بود گفت: این پروژه باید تا آخر شهریور ماه به اتمام برسد بنابراین باید نظرات سریعا اعلام شود و تاخیر نداشته باشد. با این حال همت شهرداری و اعضای شورا این است که پروژه‌ها سریعا ریل عملیاتی بگیرند و معارضات رفع نقص شوند.

وی در ادامه با اشاره به حاشیه‌ اتفاق افتاده در شهر زنجان در خصوص میدان بسیج و اجرای المان غواصان و با بیان اینکه انتظار داشتیم این اتفاق رخ ندهد، گفت: تمام مراحل این طرح به کمیته سیما منظر شهری، ماده ۵ و سایر مراجع ارسال و روند طی و تبدیل به قرار داد شده است و همه افرادی که در استان در مسئولیت هستند با این طرح آشنا بوده و از زوایا آگاه بودند. 

وی بیان کرد: شهرداری در انتهای سال یک قرار داد به شورا ارایه داد و شورا آن را تایید کرد و در مواقعی که لازم بوده نظر کارشناسان متخصص گرفته شد، این کار انجام شد و به اندازه کافی چکش‌کاری‌ها نیز صورت گرفت.

بی‌خبری معاون عمرانی استاندار زنجان از نامه توقف المان غواصان 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان یادآور شد: در یک اتفاق نادر؛ دفتر فنی مکاتبه‌ای انجام داده و دستور توقف اجرای المان غواصان در میدان بسیج را داده است، بنده با معاونت عمرانی استاندار تماس گرفتم ایشان اعلام کردند که در جریان این کار نیستند! 

وی ادامه داد: از یک سو استاندار تاکیدات و درخواست برای شتاب پروژه‌ها دارند و اصرار دارند ما این کار را سریع انجام دهیم مخصوصا تکلیفی به دفتر فنی داشتند!

ناصحی‌مقدم ادامه داد: در دوره‌های قبلی حاشیه در شورا بود الان شرایط برعکس شده و ما باید زیره به کرمان ببریم، به عبارتی باید شورا مسئولان دولتی را دعوت به آرامش و دوری از حاشیه کنند.

ناصحی‌مقدم با تاکید بر حمایت از اقدام شهردار گفت: تلاش ما این است تا از حاشیه به دور باشیم چراکه برایمان اجرای پروژه‌های عمران شهری بسیار مهم است و با کسی تعارف نداریم و هر کسی بخواهد در مقابل پروژه‌های شهری عمرانی حاشیه ایجاد کند ما نیز سعی می‌کنیم از حاشیه برحذر باشیم و تلاش ما این است پروژه شهیدان کریمی، سبزه‌میدان و سایر پروژه‌ها به اتمام برسد.

وی با تاکید بر اینکه نباید شهرداری را درگیر حاشیه‌ها کرد، ادامه داد: به خاطر نامه‌ای دستور توقف طرح را دادند.

 چرا کسی به فضای مجازی رسیدگی ندارد؟

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با انتقاد تندی از رهاشدگی فضای مجازی تاکید کرد: چرا کسی به فضای مجازی رسیدگی ندارد، چرا کسی در مقابل این عده قرار نمی‌گیرد، ادعاهای کذبی در فضای مجازی به نقل از مقام مسئولان شهرداری مبنی بر هزینه کرد ۵۰ میلیاردی برای این پروژه در حال دست به دست است اما کسی پیگیر نیست که چه کسی کدام مسئول شهرداری این اطلاعات را داده است؟! 

وی با بیان اینکه باید رهاشدگی فضای مجازی پیگیری و ممانعت از چنین اقداماتی شود، گفت: شهرداری و اعضای شورا را متهم به حیف و میل بیت‌المال می‌کنند این حاشیه‌ها در شان شورا، شهرداری و دولت مستقر در استان نیست و این‌ها باید جمع شود و نباید مانع حرکت‌های جهادی شد.

وارد حاشیه نمی‌شویم!

ناصحی‌مقدم با بیان اینکه اگر توقفی در اجرای پروژه المان غواصان رخ داده، نمی‌خواهیم وارد حاشیه‌ها شویم گفت: اگر شک و شبهه‌ای برای یکی از مسئولان هم وجود دارد باید برطرف شود، اگر این اتفاق رخ داده ما نخواستیم ریالی زیان به شهرداری برسد.

وی بیان کرد: این طرح مسیر قانونی و درست خود را طی کرده است و قرار نیست با هر پیشنهادی طرحی کنار گذاشته شود. آن زمانی که مسیر قانونی خود را در شوراها، کمیته‌ها، کمیسیون‌ها طی کرده اطلاعات واضح گویا و روان بوده است. اما باید یاد بگیریم وقتی ریل قانون را به خاطر یک ادعایی در فضای مجازی، قطع کنیم رویه درست نخواهد بود و انتظار اصلاح آن را داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: قطعا اجازه نمی‌دهیم حاشیه‌ها در شهر و شورا حاکم شود. شاید عده‌ای می‌خواهند با این حاشیه‌ها سودی برای خود ببرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر