logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۷۲۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده منتخب مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه:

ستون‌های اقتصاد و رفاه کشور کارگران هستند

ستون‌های-اقتصاد-و-رفاه-کشور-کارگران-هستند
نماینده منتخب مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: ستون‌های اقتصاد، رفاه و آسایش کشور کارگران هستند و چرخ‌های تولید به دستان توانمند این عزیزان می‌چرخد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» منصور علیمردانی به مناسبت روز کار و کارگر در جمع جمعی از کارگران و بازنشستگان ابهر و خرمدره در محل خانه کارگر خرمدره با بیان اینکه ستون‌های اقتصاد و رفاه و آسایش کشور کارگران هستند و چرخهای تولید به دستان توانمند این عزیزان می‌چرخد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این قشر زحمتکش خودشان محروم از تولیدات و ثروتی هستند که با دست توانمند آنها ایجاد شده و ما بوسه بر دستان کارگران می‌زنیم و اگر آنها نبودند، شاهد عزت و خودکفایی نبودیم.

علیمردانی تصریح کرد: از مسئولین گله‌مندیم که حداقل دستمزد منصفانه کارگران محقق نشده و کار کارشناسی در این خصوص انجام نشده است. 

نماینده منتخب مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: مجلس باید در خصوص حداقل دستمزد کارگران واکنش نشان دهد‌.

وی با بیان اینکه چرخش چرخ‌های اقتصادی با این دستمزدها به مشکل خواهد خورد گفت: هم کارگر و هم کارفرما باید بتوانند درآمدی را کسب کنند و معادل تورم باید به دستمزدها اضافه شود. 

علیمردانی با یادآوری اینکه مجلس دوازدهم در راستای حفظ توانمندی و توانایی خانواده و صنعت قدم خواهد برداشت و درباره حداقل دستمزد منصفانه بی‌تفاوت نخواهد بود افزود: قدرت خرید امروز با ۱۵ سال قبل به مراتب فرق کرده و درباره بازنشستگی و دستمزد رایزنی‌هایی در مجلس دوازدهم انجام خواهد شد.

وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه کارگران در عرصه کار و تولید، حداقل دستمزد کارگری را ناهمگون با تأکیدات قانونی در خصوص تناسب دستمزدها با میزان تورم سالانه دانست و خاطرنشان کرد: با فراهم شدن زمینه‌های تحقق شعار سال در جهت جهش تولید و حمایت‌های قانونی لازم از حقوق جامعه‌ کارگری زمینه‌ تأمین شایسته‌ رفاه و معیشت کارگران عزیز و به تبع آن مشارکت بیشتر این قشر زحمت‌کش و اثرگذار در رونق تولید، فراهم شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر