logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۷۲۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی

رتبه-نخست-زنجان-در-شاخص-نرخ-مشارکت-اقتصادی-
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است گفت: زنجان رتبه نخست در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» طیب جعفری روز سه‌شنبه در یادواره شهدای کارگری استان زنجان با بیان اینکه سالانه بیش از ۸ هزار بازرسی از واحدهای تولیدی انجام می‌شود اظهار کرد: طبق آمار به دست آمده نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان در فصول گذشته به طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سهم زنجان با دارا بودن ۱.۳ درصد جمعیت کشور از تولید ناخالص داخلی کشور کمتر از یک درصد بود و شمار بیمه شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: زنجان رتبه نخست در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی را از آن خود کرد و از لحاظ جی دی پی استان حدود ۰.۹ درصد از کل بود که الان به بالاتر از یک رسیده است.

جعفری با بیان اینکه با توجه به پیگیری کسب و کار در مناطق روستایی استان اظهار کرد: حدود ۱۰۰ روستا در این راستا هدف‌گذاری شده است و طرح‌های تشویقی هم تدوین شده است که پیشرفت خوبی همراه بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر