logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۷۲۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری همایش دانش‌آموزی استانی ریاضی در ابهر

برگزاری-همایش-دانش‌آموزی-استانی-ریاضی-در-ابهر
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: دومین همایش دانش‌آموزی به صورت استانی در رشته ریاضی با عنوان فراکتا‌ل‌ها در ابهر برگزار شد.

حسن رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: دومین همایش دانش‌آموزی به صورت استانی ریاضی با عنوان فراکتا‌ل‌ها در سالن ارشاد اسلامی شهرستان ابهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این همایش در جهت علاقمندی و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با جاذبه‌های درس ریاضی برگزار شده است.

رجبی با بیان اینکه ۱۴۵ مقاله توسط ۲۱۰ دانش‌آموز از نقاط مختلف استان دریافت شده است، گفت: این مقالات به دبیرخانه این همایش ارسال شده و دراین همایش ۹ مقاله برگزیده، ارائه شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: از بین آثار ۳۳ مقاله توسط هیأت داوران به عنوان برگزیده انتخاب شده و در این همایش مورد تقدیر قرار گرفت و امیدوار هستیم که با برگزاری این همایش قدم کوچکی در جهت علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس و رشته ریاضی برداریم.

رجبی خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر افت محسوسی در جذب دانش‌آموزان مستعد در رشته‌های علوم پایه را شاهد هستیم و اغلب دانش‌آموزان از جذابیت‌ها و کاربردهای این رشته‌ها بی اطلاع هستند.

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری همایش‌های مشابه، دیدگاه دقیق و جامعی به دانش آموزان، دبیران و مشاوران تحصیلی ارائه می‌شود که می‌تواند در جذب دانش‌آموزان مستعد مؤثر باشد و علاقه‌مندی دانش‌آموزان به درس و رشته ریاضی برداریم، البته این موضوع در شهرستان ابهر در دو سال اخیر به نسبت دیگر مناطق و نواحی استان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و جذب ما در رشته ریاضی نسبت به سال‌های قبل بسیار پیشرفت داشته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر